Hvor mange af jer havde startsproblemer i ~
Fra : wheeler

Dato : 16-09-02 20:51

Min TDR'er som vel i nogen grad er at betragte som en 45-knallert
(batteriets strømstyrke er på 5-6 amp.).

Havde ufatteligt svært med at ville starte..kan weekendens temp.fald hvilke
drille så meget (startede perfekt i fredags)...?

Hvor får man batt. billigt - sælger Scan-dex stadig MC-batterier?

Er der nogen der har info om hvorvidt der findes batt. med samme mål til TDR
125R, men med en "normal" strømstyrker fx. 14 Amp.??

Wheeler

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-09-02 21:04

> Havde ufatteligt svært med at ville starte..kan weekendens temp.fald
hvilke
> drille så meget (startede perfekt i fredags)...?

det kan være der er kommet fugt i tændingen især i tændrørhætter.
Gå efter med en gang silikonespray, så du kan holde fugten ude.

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96 (som startede fint fint

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 16-09-02 21:21

Kawa'en startede også fint imorges. Den fik lidt choker, da det var lidt
køligt.

Mvh
Kristoffer

Fra : Jakob

Dato : 17-09-02 11:52

Antallet af amper timer følger desværre også de fysiske dimensioner, derfor
får du nok svært ved at opgradere til et kraftigere batteri. mm du kan gøre
plads til et større....
Scand-X har mig bekendt stadigvæk billige batterier

mvh Jakob (ex cbr1000F)