? angående formularer i FPXP
Fra : Leon Jessen

Dato : 16-09-02 20:45

Jeg har nu endelig fået FPext installeret, og det ser ud til det virker
(www.leonjessen.dk under gæstebog og kontakt), men nu vil jeg naturligvis
gerne sætte mit eget præg på tingene

Hvordan ændrer jeg layoutet på indlæggene i gæstebogen?
Hvordan ændrer jeg den side som brugeren bliver sendt til efter at have
trykket 'send'?
Kan jeg eventuelt omdirigere brugeren til en side efter mit valg?

Leon Jessen
mail: emailADFornavnEfternavnDOTdk
Gå ikke glip af http://www.leonjessen.dk

Fra : Leon Jessen

Dato : 16-09-02 20:51

"Leon Jessen" skrev:
> [...]
> trykket 'send'?
> Kan jeg eventuelt omdirigere brugeren til en side efter mit valg?

PS. Er der mulighed for at slette/redigere i gamle indlæg i gæstebogen?

Mvh. Leon

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-09-02 22:56

Editer guestlog.htm.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-09-02 22:55

File | New Page | Confirmation page.

Fra : Peter Marckwardt

Dato : 17-09-02 09:06

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]

Brug evt. funktionen: Indsæt-->Webkomponent-->Avancerede
objekter-->Bekræftelsesfelt
for at oprette en side som brugeren skal se efter at have trykket "Send"
Mvh. Peter Marckwardt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne