Søger fantastisk redning på film
Fra : Jonas Holt

Dato : 16-09-02 18:53

I forbindelse med en hårddisk der døde, mistede jeg nogle enkelte ting. En
af de ting jeg mistede og tydeligt husker, er en film med en RR-kører som
blev smidt af cyklen, men han holdt fast i styret og løb/gled/faldt ved
siden af cyklen og kom på mærkværdig vis op på cyklen igen og fortsatte...!

Er der nogen der har et link til hvor jeg kan downloade den eller vil poste
den i news:dk.binaer.motor så kender jeg en der vil blive glad

Mvh
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 16-09-02 18:59

> [...]
poste
> den i news:dk.binaer.motor så kender jeg en der vil blive glad

Jeg sender den asap.

Fra : Michael K. S.

Dato : 16-09-02 19:06

On Mon, 16 Sep 2002 19:52:45 +0200, "Jonas Holt"
<jholt@nordenSTREGfjords.dk> wrote:

>Er der nogen der har et link til hvor jeg kan downloade den eller vil poste
>den i news:dk.binaer.motor så kender jeg en der vil blive glad

http://www.skitzo.dk/downloads/video/amhangon.avi

Det er iøvrigt en RS250....

-M

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 16-09-02 21:14

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.skitzo.dk/downloads/video/amhangon.avi
>
> Det er iøvrigt en RS250....

Og jeg tror nok at Armand kom frem til at det var Rossi i sine unge dage?

Mvh
Kristoffer

Fra : Jonas Holt

Dato : 16-09-02 22:07

> http://www.skitzo.dk/downloads/video/amhangon.avi

Tak for den hurtige respons

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Torben Ballegaard

Dato : 16-09-02 22:07

Jeg tror at jeg har set den - sammen med en del andre lige så morsomme klip.
Jeg tror de er på MC - røvturs hjemmeside.
Torben