Byldekuren
Fra : pizzaman

Dato : 16-09-02 17:24

Her er min tilføjelse til alverdens effektive slankekure, og det er en TRUE
STORY, for det har jeg gennemgået. I tirsdags fik jeg en byld bagi og den
voksede. Den gjorde utroligt ondt, og jeg havde efterhånden mere og mere
svært ved at gå og sidde. Toiletbesøg blev også ekstremt plagsomme og ved at
undlade at spise (jeg reducerede det ned til 2 meget små daglige måltider
bestående af frugt og kogte kartofler og drak enorme mængder vand) lykkedes
det mig at tabe 4 kg på 6 dage. Heldigvis gik der hul på bæstet søndag så nu
er jeg glad mand igen, men var temmelig afkræftet søndag aften, kan jeg
hilse og sige. For ikke at snakke om vitamin/mineralmanglen.

Der er altså ikke noget, der stikker byldekuren. Og ja, det er fysisk muligt
at klare sig med ekstremt lidt mad, bare man drikker meget.

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-02 22:21

pizzaman wrote:

> .... lykkedes
> det mig at tabe 4 kg på 6 dage.....

Hvor lang tid tror du, at det tager dig, at tage de 4 kg på.

Medmindre du i den forbindelse laver din kost og motionsvaner om, så er
det ikke et varigt vægttab (og det er vel det mest optimale).

Ked af at måtte skuffe dig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : pizzaman

Dato : 17-09-02 06:40

Ahhh....du tror måske jeg er en desperat ugebladslæser? Tro om igen. Jeg
skal nok holde den vægt nede.

Fra : Rollike

Dato : 17-09-02 07:28

> Ahhh....du tror måske jeg er en desperat ugebladslæser? Tro om igen. Jeg
> skal nok holde den vægt nede.

Jeg glæder mig til at høre fra dig om et halvt år! *S*

Mine erfaringer siger mig at Carsten har ret... *S* men der er jo forskel på
fisk.. så det kan jo godt være at du kan holde det *S*

MVH Mette

--
Nyt Slankehold starter i Frederikshavn i oktober
http://www.valo.dk/slankehold.htm

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-09-02 10:11

pizzaman wrote:

> Ahhh....du tror måske jeg er en desperat ugebladslæser?

Næh, jeg ved bare at vægttab i forbindelse med sygdom ikke er varigt
vægttab
Medmindre man altså laver noget om på kost og/eller motion.

> Tro om igen. Jeg
> skal nok holde den vægt nede.

Det lyder da godt. Hvad vil du lave om? Kost eller motion?

Hvis du ikke laver noget om, så kravler vægten op igen. Facts of life.