Vind en Nokia 7650
Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 16-09-02 16:56

Gå ind på denne side: www.nokia.dk/speechless og klik vind en. Vælg mvz og
klik på JEG STEMMER PÅ DET HER! Skriv dit navn og e-mail. I feltet Din MMS
skal du bare skrive hvilken MMS du ville have sendt hvis du havde en Nokia
7650.

Fra : Jean

Dato : 16-09-02 18:05

"Martin Vest Zielke" <martinz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal du bare skrive hvilken MMS du ville have sendt hvis du havde en Nokia

Vind en Nokia 5210 her:
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Du skal være bruger, men det tager under 1 minut at melde sig til,
Klik på 'Bliv bruger')

Mvh Jean

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 05:32

> Gå ind på denne side: www.nokia.dk/speechless og klik vind en. Vælg
> mvz og klik på JEG STEMMER PÅ DET HER!

Sikke da et elendigt billede. Li'som næsten alle de andre i øvrigt.

*Fischer