Skærme
Fijala 3554
Ny 19" skærm
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 16-09-02 15:45

Hej

Jeg skal have en ny skærm og vil vælge imellem disse 3 skærme er der nogen
der har for og imod, som selv har disse skærme ville det hjælpe....

Det drejer sig om:

ADI microScan G66
AOC 9glr
Samtron 96B

Med venlig hilsen

Torben

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-09-02 18:27

"Torben Christoffersen" <minibus76@vip.cybercity.dk> skrev

> Jeg skal have en ny skærm og vil vælge imellem disse 3 skærme er der nogen
> der har for og imod, som selv har disse skærme ville det hjælpe....

> [...]

Jeg har ingen af de omtalte skærme, men vil til enhver tid vælge ADI-skærmen
frem for de to andre "mærker"...

Jeg har god erfaring med flere ADI skærme og er generelt imponeret over deres
evne til at forblive skarpe selv efter flere års brug.

Min erfaring med AOC er generelt underdimensionerede strømforsyninger,
hvilket påvirker deres evne til at producere rent hvidt, og får dem til at
kløjs i hurtige skift mellem kontrastfarver.

Samtron har jeg ikke erfaringer med.

mvh
Peter

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 16-09-02 18:30

hej
jeg har solgt en del monitorer og den der har lavest fejl rate er ADI G66
det er holdt oppimod:
TVM
Vibrandt
CHEER
OPERLANCE
alle gode og annerkendte mærker.....
hvis du vil kan jeg anbefale en forhandler til ADI skærme hvos du kan få dem
til spot pris og jeg har INGEN økonomiske intresser i firmaet

Lars

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-09-02 00:56

Enig