Køb af høreværn
Fra : Michael Frandsen

Dato : 16-09-02 13:25

Hvis du står og spekulere på at købe et par Peltor Soundtrap høreværn inden
jagten rigtig går ind. har jeg fundet vel nok danmarks billigste pris.
nemlig 799,- incl moms. hos byggecenteret 10-4 som ligger i vestjylland. De
er utroligt flinke og sender gerne mod porto tillæg. se også www.10-4.dk

mvh
Michael

P.s. jeg har intet med forretningen at gøre, da jeg ved priserne svinger fra
995,- til 1595,- i de forskellige jagtforretninger. syntes jeg lige at det
her er en pris alle kan være med på

Fra : Casper

Dato : 16-09-02 14:07

On Mon, 16 Sep 2002 14:25:01 +0200, "Michael Frandsen"
<m.frandsen@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>nemlig 799,- incl moms. hos byggecenteret 10-4 som ligger i vestjylland. De

Tak for tippet! Ved nogen om det er de samme som bliver solgt i
jagtforretningerne?? Jeg tænker mest mht. kvalitet.

Mvh
Casper

Fra : Michael Frandsen

Dato : 16-09-02 20:34

det er helt den samme model. der er billede af den på deres hjemmeside.
under kataloger