/
Forside
/
Karriere
/
Erhverv
/
Jura
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Jura
#
Navn
Point
1
RyeJensen
11840
2
Nordsted1
11095
3
dova
10393
4
refi
7375
5
ans
6906
6
BjarneD
5596
7
Oldboston
4933
8
Paulus1
3538
9
themis
2862
10
jakjoe
2566
ang:nr portalitet fra sono til telia
Fra :
BMS
Dato :
16-09-02 13:14
hej jeg har et spørgsmål ang telia jeg har fået mit nr flyttet med over til
telia men det virker ikke særlig godt.
det der sker er at jeg mister kontakten i op til 3 - 4 timer ad gangen og
jeg har selvflg prøvet alt det de ber mig om med forskellige tlf men det er
samme problem det er nu 4 kort jeg skal prøve fra dem så jeg håber det så
virker.
Det skal siges det er en erhvervs tlf jeg bruger som kørelærer så fra 7 til
17 er det min eneste mulighed for at komme i kontakt med nye kunder .
dette har stået på i 14 dage.
kan jeg hvis det ikke virker denne gang opsige mit abb hos dem selv om det
er bundet i to år pågrund af dette problem og så tage mit nr med mig igen
eller kan de beholde det det er er rimelig godt nr jeg har 40402050
BMS (
16-09-2002
)
Kommentar
Fra :
BMS
Dato :
16-09-02 13:15
det skal lige med at jeg har prøvet et andet taletids kort fra samme
operatør og det virker godt nok så der er jo dækning
"BMS" <Korelerer@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3d85caf4$0$66737$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
hej jeg har et spørgsmål ang telia jeg har fået mit nr flyttet med over til
telia men det virker ikke særlig godt.
det der sker er at jeg mister kontakten i op til 3 - 4 timer ad gangen og
jeg har selvflg prøvet alt det de ber mig om med forskellige tlf men det er
samme problem det er nu 4 kort jeg skal prøve fra dem så jeg håber det så
virker.
Det skal siges det er en erhvervs tlf jeg bruger som kørelærer så fra 7 til
17 er det min eneste mulighed for at komme i kontakt med nye kunder .
dette har stået på i 14 dage.
kan jeg hvis det ikke virker denne gang opsige mit abb hos dem selv om det
er bundet i to år pågrund af dette problem og så tage mit nr med mig igen
eller kan de beholde det det er er rimelig godt nr jeg har 40402050
Søg
Alle emner
Karriere
Erhverv
Jura
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408908
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.