Hvem udnytter hvem?
Fra : Jens Bruun

Dato : 16-09-02 12:52

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-02 16:43

Hej Jens

Én eller anden udnyttede ikke muligheden for at sætte en rekord i hvert
fald. Det er skandale, at man får så meget publicity *så* billigt.

Come onnnn, siger jeg bare. Rekorden er 26 og hun klarede kun 22. Det er da
næsten pinligt. Tyndere end en lys Budweiser.

Annabelle Chong klarede 250 og Houston fordoblede det antal i The Houston
500.

Kunne de ikke i det mindste lave en 0dense 100 eller noget i den stil.

Amerikanerne er altså bedre til at stable sådan et freak-show på benene.

Jeg stemmer for en Copenhagen 100 med Porno-Lasse som rekordsætter.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Tomas O.

Dato : 16-09-02 16:44

Mark Thomas Gazel skrev:

> Hej Jens

> Én eller anden udnyttede ikke muligheden for at sætte en
> rekord i hvert fald. Det er skandale, at man får så meget
> publicity *så* billigt.

Ja det for dårligt.

> [...]
> 22. Det er da næsten pinligt. Tyndere end en lys Budweiser.
>
> Annabelle Chong klarede 250 og Houston fordoblede det antal i

Er der ikke en der har gjort det med 650?

> Kunne de ikke i det mindste lave en 0dense 100 eller noget i
> den stil.

hehehe.. Odense Open (pun intended)

> Amerikanerne er altså bedre til at stable sådan et freak-show
> på benene.

Er det ikke bedre for hende at være på ryggen?

> Jeg stemmer for en Copenhagen 100 med Porno-Lasse som
> rekordsætter.

Er han virkelig det bedste vi kan skaffe?

Tomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-09-02 10:00

Hej Tomas

> Ja det for dårligt.

Det er for nemt.

> Er der ikke en der har gjort det med 650?

Muligvis. Så må vi have en Copenhagen 700 *G*.

> hehehe.. Odense Open (pun intended)

Hæhæ.

> Er det ikke bedre for hende at være på ryggen?

Jo, i sådan en gænokolog-bænk, så hun ikke bliver træt.

> Er han virkelig det bedste vi kan skaffe?

Det tror jeg, hvis vi snakker udholdende male studs.

Fra : Henning

Dato : 18-09-02 06:44

Mark Thomas Gazel wrote:
> Muligvis. Så må vi have en Copenhagen 700 *G*.

Gad godt se den mand, der bare kunne klare 10 kvinder
ud i en køre *GGG*

MVH
Henning

Fra : T'abula R'asa

Dato : 16-09-02 18:06

Jens B. skrev:

> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=......

Det er tydeligt endnu et PR-stunt fra producentens side, for at skabe
opmaerksomhed omkring en i virkeligheden roevsyg, kommerciel happening.
Det er set saa mange gange foer (og langt mere interessant, hvis man da
ellers er til den slags), som ogsaa Mark Thomas Gazel skriver.

Men set herfra handler det mere om mediernes sensationslyst, end det
handler om noget andet. Artiklen her, mediernes generelle daekning af
dette event, er det saedvanlige forsoeg paa at saette skel og skabe
splid imellem befolkningen.

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

--

Don't want your number
Don't want your name

Don't want your politics
Don't want your cause
Don't believe what you believe

Don't wanna wear your emblem
Don't want your cult or sect
Don't want your faith
Don't want your respect

Don't want your love
Don't want your praise
Don't want your stupid fashion
Don't want your phase

--"Polarised" [Swansong], Walker, Steer & Regadas/Carcass.

Fra : Niels Griis

Dato : 16-09-02 19:10

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev en masse.......

Din signatur er for lang!

Fra : Tomas O.

Dato : 16-09-02 19:38

Niels Griis skrev:

> "T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev en
> masse.......
>
> Din signatur er for lang!

Når man vejleder er det en god ide at sætte FUT.

Fut: dk.admin.netikette