V8 Kawasaki
Fra : JR

Dato : 16-09-02 12:46

På dk.binaer.motor har jeg netop uploaded et billede af en V8 Kawa (og en 5
cyl 2 takts Kawa) til almindelig underholdning

mvh

Jim Radmer

Fra : Benz...

Dato : 17-09-02 07:49

"JR" <jr@NOSPAMradmer.dk> wrote in message
> [...]
5
> cyl 2 takts Kawa) til almindelig underholdning

Hvordan fan... kommer jeg der ind...??
hilsen Benz... :o}

Fra : JR

Dato : 17-09-02 19:39

Tjah, på samme måde som du kom her. Måske har din nyhedsserver ikke den gruppe?

Jim

Benz... <jezzuz@yahoo.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:HfAh9.14436$ws6.297814@news2.nokia.com...