Telmore kunder...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-09-02 12:12

Hej

Nu kan Frank Rasmussen tilsyneladende ikke nære sig mere

Måske det kunne interessere Telmore kunder at læse nedenstående:

"Med mobiltelefonselskabet Telmore har Frank Rasmussen lavet sin tredje
succes på ti år – og han koger allerede på den næste. Elektricitet der
kan bestilles og afbestilles via internettet".

http://www.berlingske.dk/artikel:aid=214220

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lars Brink

Dato : 16-09-02 12:28

> Nu kan Frank Rasmussen tilsyneladende ikke nære sig mere

Er det bare mig som ikke kan se hvad det negative er i en historie om en
iværksætter som har success?

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : Martin Møller

Dato : 16-09-02 12:37

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> skrev i en meddelelse news:3d85c02c$0$10681$4d4eb98e@news.dk.uu.net...

> Er det bare mig som ikke kan se hvad det negative er i en historie om en
> iværksætter som har success?

Det er bare så hamrende ærgeligt at når han så trækker sig ud af foretagendet så falder det hele fra hinanden og ender i en fiasko.
Bare tag eksemplet Image Scandinavia der havnede i klørerne på Tiscali - hvilken fiasko.

Martin

Fra : Crash Override

Dato : 16-09-02 16:28

On Mon, 16 Sep 2002 13:27:40 +0200, Lars Brink wrote:

> Er det bare mig som ikke kan se hvad det <snip>

Nej, du er ikke den eneste.. vi er i hvert fald 2

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-09-02 22:39

Hej

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote:

>Er det bare mig som ikke kan se hvad det negative er i en historie om en
>iværksætter som har success?

Det negative ligger i at når han har fået succes, så sælger/forlader han
selskabet, og vil til at lave noget andet, med det resultat at successen
i det tidligere selskab meget hurtigt blegner.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Jean

Dato : 16-09-02 12:38

"Ole Rasmussen" skrev:

> [...]
> succes på ti år - og han koger allerede på den næste. Elektricitet der
> kan bestilles og afbestilles via internettet".

Jeg synes nu det er meget flot af Frank Rasmussen, at lave så meget succes
på så kort tid, jeg synes nærmere, at disse ord er mere skræmende:
"Frank Rasmussen er også typen, der ved, at hans tid er ved at være ude: Nu
skal Telmore gøres klar til frasalg til en plads som lavprisselskab for et
af de store selskaber med UMTS-licens, for i løbet af et par år kan han
alligevel næppe selv tilføre Telmores enkle koncept mere."

=

Telmore bliver solgt til et stort selskab, som med det samme sætter prisen
op og tager røven på deres kunder....

Jean (som håber Telmore forbliver på danske hænder)

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-09-02 12:40

> Jeg synes nu det er meget flot af Frank Rasmussen, at lave så meget succes
> på så kort tid

Enig, men i dagens (og jantelovens) Danmark skal der nok være nogen der er
misundelige...!

> [...]
> af de store selskaber med UMTS-licens, for i løbet af et par år kan han
> alligevel næppe selv tilføre Telmores enkle koncept mere."

Så længe priserne ikke hæves og dækningen/servicen ikke bliver dårligere, så
kan det ikke bringe mit pis i kog...!

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Jean

Dato : 16-09-02 12:45

> Så længe priserne ikke hæves og dækningen/servicen ikke bliver dårligere,

> [...]

Helt enig, men det er det jeg frygter, hvis Telmore bliver solgt, at prisen
stiger og servicen bliver dårligere...

Mvh Jean

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 16-09-02 22:20

Jean skrev:

> Helt enig, men det er det jeg frygter, hvis Telmore bliver solgt, at
> prisen stiger og servicen bliver dårligere...

Så bliver der krig om at poste det første indlæg her i gruppen med
subject "Jeg skifter d.d. væk fra Telmore til XY" !

Som andre også mener: jeg håber virkeligt at Telmore overlever rygterne,
og fortsætter med at konkurrere på prisen!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-09-02 19:14

"Søren C. Fischer" <scf@image.dk> wrote in message
> Så bliver der krig om at poste det første indlæg her i gruppen med
> subject "Jeg skifter d.d. væk fra Telmore til XY" !

XY = Hydro Texaco ??

LOL

Thomas

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-09-02 22:36

Hej

"Jean" <ask@me> wrote:

>Jeg synes nu det er meget flot af Frank Rasmussen, at lave så meget succes
>på så kort tid.

Fuldstændig enig !

> [...]
>af de store selskaber med UMTS-licens, for i løbet af et par år kan han
>alligevel næppe selv tilføre Telmores enkle koncept mere."

Det var faktisk ovenstående som var min pointe, og årsag til min

Skrækcenariet: TDC køber Telmore, og kort efter er konceptet "nedlagt"
eller ihvertfald ødelagt (som en anden skrev: "så snart Frank forlader
skuden falder det hele fra hinanden, jævnfør Image/Wol/Tiscali).
Det værste: Telia køber Telmore.... uha uha.

Jeg har den allerstørte respekt for FR som jeg har kendt fra før han
blev internetudbyder, men det irriterer mig at hver gang han har fået
noget op at køre, så vil han ikke det mere, så skal der ske noget nyt -
Øv.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 17-09-02 22:00

Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> wrote:

> Skrækcenariet: TDC køber Telmore, og kort efter er konceptet "nedlagt"
> eller ihvertfald ødelagt

En køber vil vel ikke være interesseret i, at folk flygter, så der er
grænser for hvor meget de kan ødelægge konceptet. Trods alt er der
Tiscali og Club Blah Blah som folk sikkert meget hurtigt ville skifte
over til.

Det gælder dog kun priserne, servicen kan sikkert komme grundigt i bund
inden folk for alvor begynder at forsvinde.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-09-02 14:30

Hej

Niels@fabel.dk (Niels Teglsbo) wrote:

> [...]
>grænser for hvor meget de kan ødelægge konceptet. Trods alt er der
>Tiscali og Club Blah Blah som folk sikkert meget hurtigt ville skifte

Næh, men jeg syntes at erfaringer fra lignende tilfælde tyder på at det
er dét der sker.

Tiscali og blabla tror jeg ikke på, begge har katastrofale underskud,
og Tiscali her for høje priser, så det er nok blot et ? om tid før de
forlader mobilmarkedet. - noget man iøvrigt kan undre sig lidt over, da
det jo stort set er det samme som Telmore de tilbyder, men der er helt
sikkert en sammenhæng mellem hvem der leder firmaet, og den service der
tilbydes, og dér kan Frank Rasmussen noget som tilsyneladende ingen
andre kan, eller vil.

>Det gælder dog kun priserne, servicen kan sikkert komme grundigt i bund
>inden folk for alvor begynder at forsvinde.

Jo,vi har jo et meget trist eksempel med internetudbyderen der begyndte
som Image, og måske nu slutter som Tiscali, pudsigt nok var det samme FR
der var boss dengang det gik rigtigt godt.

Og derfor frygter jeg at Telmore bliver samme "elendighed" hvis han
sælger/forlader firmaet, derfor min oprindelige: "Nu kan han ikke nære
sig længere "

--
M.v.h. Ole®