Hvor store MMC-kort i Siemens MP3-spiller?
Fra : J. A. Langdorf-Jørge~

Dato : 16-09-02 12:17

Det 32MB kort der leveres med en Siemens MP3-spiller er naturligvis
ikke nok, så jeg skal have nogle flere og større kort. Har nogen i
dette forum erfaring med denne afspiller - specifikt ønsker jeg at
vide, hvor store MMC-kort den kan læse.

I øvrigt, enheder til SD-kort er tilsyneladende kompatible med
MMC-kort. Er det modsatte i reglen også muligt? Altså; har nogen
forsøgt at sætte et SD-kort i sin Siemens MP3-spiller - og fungerede
det?

/J-

--
The address in the From: header is valid, but rarely checked.
To mail me, use this (and have a good reason!):

Fra : Lasse T. Jørgensen

Dato : 20-09-02 09:29

Ikke nok....... Hvem kan få for meget ??

Hvad kan du egentlig gemme af musik på mobilos ??

Fra : J. A. Langdorf-Jørge~

Dato : 24-09-02 16:14

On Friday 20 September 2002 10:29, Lasse T. Jørgensen wrote in message
<3d8adabf$0$1032$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>:

> Ikke nok....... Hvem kan få for meget ??

Netop pointen med mit spørgsmål.

> Hvad kan du egentlig gemme af musik på mobilos ??

På _telefonen_ kan der ikke gemmes noget (med mindre ringetonerne
tæller med ;) ) - det er en S45, som har ung. 400kB RAM til logoer,
ringetoner, SMS'er etc.

Afspilleren kan i sig ikke holde noget, den er afhængig af MMC-kort.
Der medfølger 32MB; vil du have mere, må du sætte et andet kort i.
Jeg ved den kan håndtere 64MB kort - i Sonofon-butikken forsøgte de
ihvertfald at sælge mig sådan et, da jeg købte den - men jeg er nu
mere interesseret i at give den 128MB, blot ved jeg ikke om
afspilleren kan adressere så meget. Anybody?

/J-