ikoner i VisualAge?
Fra : Ostekongen

Dato : 16-09-02 11:04

Hej.
Sidder og kæmper med at få sat et ikon øverst i venste
hjørne at min GUI.
Metoden setIconImage() tager som parameter ikon-filen. Men jeg kan ikke få
det til at virke. Ved ikke hvilken sti, jeg skal skrive. Og jeg kan ikke
finde nogle oplysninger om, hvilken sti programmet bruger.
Nogle der har et godt råd??
Ostekongen ICQ#: 144551849 Current ICQ status: + More ways to contact me i
See more about me:

Fra : Lars Dam

Dato : 16-09-02 11:42

On Mon, 16 Sep 2002 12:03:45 +0200, "Ostekongen"
<ostekongen@hotmail.com> wrote:

>Hej.
>Sidder og kæmper med at få sat et ikon øverst i venste
>hjørne at min GUI.
>Metoden setIconImage() tager som parameter ikon-filen. Men jeg kan ikke få

Følgende virker fint hos mig:

setIconImage( Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(
"images/pic16x16.gif" ) );

Husk lige at sti+filnavn er (læs kan være) case sensitiv.

Prøv evt. med en absolut sti.

vh.ld
---
"Time is the fire in which we burn"

Fra : Ostekongen

Dato : 16-09-02 11:58

> Følgende virker fint hos mig:
>
> setIconImage( Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(
> "images/pic16x16.gif" ) );
>
> Husk lige at sti+filnavn er (læs kan være) case sensitiv.
>
> Prøv evt. med en absolut sti.

Hej.
Ovenstående fjerne javas stanard ikon, men sætter ikke noget andet ikon ind.
Som om den ikke kan finde det.
Kender du VisualAge, og ved du hvilken sti, det går ud fra?
Det fungerer heller ikke med en absolut sti (f.eks. c:\Ikon\logo.ico).

Fra : Ostekongen

Dato : 16-09-02 12:11

> Følgende virker fint hos mig:
>
> setIconImage( Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(
> "images/pic16x16.gif" ) );
>
> Husk lige at sti+filnavn er (læs kan være) case sensitiv.
>
> Prøv evt. med en absolut sti.

Så er den i vinkel. Det skal åbenbart være gif-filer. Ico-filer godtages
ikke.
Men tak for hjælpen.

-Ostekongen.