Kalender form...
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 16-09-02 11:02

Hej
Jeg skal til at lave noget kalender lignende noget, og har brug for lidt
hjælp til formen.
Jeg vil gerne ende op med noget der ligner det der er i Outlook, hvor der er
en masse gule felter (lavet hvordan) som kan markeres, og der kan laves en
begivenhed, som kommer til at ligge i et hvidt vindue (laves hvordan) der
kan trækkes i (laves hvordan)???
Er det svært at lave, for jeg har bladret igennem en masse forskellige
koder, hvor jeg ikke har kunne finde noget lignende...

Mvh
Thorbjørn (VB beginner)

Fra : Tim Sørensen

Dato : 16-09-02 13:36

"Thorbjørn Jørgensen" <thorbjorn-jorgensen@person.dk> wrote in message
> [...]
> Er det svært at lave, for jeg har bladret igennem en masse forskellige
> koder, hvor jeg ikke har kunne finde noget lignende...

Hvis du er begynder ville jeg nok finde på noget
andet indtil at du er blevet erfaren nok.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Billyboy

Dato : 16-09-02 20:41

> Hvis du er begynder ville jeg nok finde på noget
> andet indtil at du er blevet erfaren nok.
>
> --
> Mvh.... Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/

Det er jo det samme som at sige, det kan ikke lade sig gøre, eller "du er
dum du har ikke retten til at programmere"

Nej Thorbjørn lad dig ikke slå ud, der findes en del FREEWARE OCX'er der kan
hjælpe dig, dog ikke "så gode" men brugbare.

Prøv at søge på "Calendar, Scheduler, planner OCX" det giver nogle herlige
links.

Mvh Billyboy

Fra : BT

Dato : 18-09-02 14:49

<klip>

Nu skal jeg ikke spille oversmart, men hos mig ligger der allerede
"Microsoft Calender Control 9.0"
Om den er kommet sammen med office 2000 skal jeg ikke sige, men den virker
fint..

Brian

Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 18-09-02 13:54

Hej igen...

> Hvis du er begynder ville jeg nok finde på noget
> andet indtil at du er blevet erfaren nok.

Lige til at starte med synes jeg at det var lidt provokerende sagt... men
efter at have tænkt mig lidt om kan jeg godt følge dig, og træder nu 2 step
tilbage og går i gang derfra... så mon ikke der kommer nogle spørgsmål der
er noget mere banale...

Mvh
Thorbjørn

Fra : Jørgen Holdt