Skærme
Fijala 3554
Ledning til Compaq skærme
Fra : Kostas

Dato : 16-09-02 10:53

Jeg har 2 Compaq skærme hvor ledningerne er skåret over (vi har haft
indbrud). Det er S720 og S920 modellerne.

Kan man ikke skaffe nogle nye ledninger nogen steder eller skal man virkelig
finde 2 skærme magen til der er defekte - men med intakte ledninger ???

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Esben

Dato : 16-09-02 15:45

"Kostas" <email@@supertips.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
virkelig
> finde 2 skærme magen til der er defekte - men med intakte ledninger
???

Er det ikke bare at købe et alm. skærmkabel med stik i begge ender,
skære det over, og så lodde den ene ende fast i skærmen?

--
Esben

Fra : Kostas

Dato : 17-09-02 06:57

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in news:am4qmt$o3e$1@sunsite.dk:

> [...]
>
> Er det ikke bare at købe et alm. skærmkabel med stik i begge ender,
> skære det over, og så lodde den ene ende fast i skærmen?

Jo det kan godt være - men jeg er ikke lige nogen ørn med sådan en lodde
fætter. Desuden kan jeg ikke finde en oversigt over hvilke ledninger der skal
loddes på hvad.

mvh

Kostas

Fra : Esben

Dato : 17-09-02 22:50

> [...]
lodde
> fætter. Desuden kan jeg ikke finde en oversigt over hvilke ledninger

Men er det ikke den eneste udvej at lodde en ny ledning på? Jeg mener,
hvis den oprindelige ledning er loddet fast inde i skærmen, er der vel
ikke så meget andet at gøre.

--
Esben

Fra : Kostas

Dato : 18-09-02 07:09

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in news:am880i$356$1@sunsite.dk:

> [...]
>
> Men er det ikke den eneste udvej at lodde en ny ledning på? Jeg mener,
> hvis den oprindelige ledning er loddet fast inde i skærmen, er der vel

Det er jeg ikke helt sikker på. Jeg havde samme problem med en Philips
fladskærm. Der fik jeg en original ledning. Der skulle man bare have "låget"
af og så skulle ledningerne "klikkes" på plads - der var altså tale om små
stik.

mvh

Kostas