Akkorder - Der står et billed' af dig på m~
Fra : Thomas Petersen

Dato : 22-02-01 11:03

Hvem ligger inde med subj........??

Jeg vil gerne have fingrene i dem - og jeg er for doven til at lytte
sangen/grebene af..........

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Thomas Petersen

Dato : 23-02-01 11:44

Det kan da ikke passe, at der ikke er en snedig sjæl, der har aflyttet
GrandPrix-vinderen..........det er trods alt kun en små 4 akkorder.....

Jeg har ikke haft nået det endnu, så hjælp er imødeset med taknemmelighed!

Thomas

Fra : Johnny Bonde

Dato : 23-02-01 22:18

Hejsa du

Ellers kig på vores Midibutik med midifilern

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind Suppe CD'er - Interview med Sussi & Leo & Johnny "Kandis" Hansen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 23-02-01 13:38

Here you go.........

God fornøjelse

Der står et billede af dig på mit bord

Bb D Eb Ebm
Bb D Eb Ebm
Uh uh åh yeah åh åh, der står et billede af dig på mit bord, uh uh åh yeah.

Bb D Eb Ebm
Hvornår får jeg mon din besked, er din pcer gået ned.
Bb D Eb
Ebm
Nu sidder jeg og chatter med mig selv, og ber´dig om at lege med.
Ebm
Om at lege med.

Bb
Der står et billede af dig på mit bord,
D Eb
Ebm
og det vækker minder, for du er den som jeg vil ha´
Bb D
meget mere en du sikkeret ved, du er en man aldrig glemmer,
Eb Ebm
for du har lige brændt mig af.

BREAK...

Nu sidder han med hovedet lidt på skrå,
og prøver på at lade tiden gå,
min egen selvbiografi, var det der gjorde det forbi.
Gjorde det forbi.

Der står et billede af dig på mit bord...

Dm Gm Eb Ebm
Alene, forladt, jeg tænker på dig dag og nat.
Dm Gm Eb Ebm F Eb F
Et ønske, et håb, at du vil trykke på delete control.

Der står et billede af dig på mit bord...

Der står et billede af dig på mit bord...

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk