Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jubii foto
Fra : Per Kristensen

Dato : 16-09-02 08:35

Har nogen prøvet at få printet "fremkaldt" digitale billeder hos Jubii foto?
Hvis ja hvordan var resultatet og hvilket kamera/opløsning blev brugt?

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 16-09-02 08:59

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Har nogen prøvet at få printet "fremkaldt" digitale billeder hos Jubii
foto?
> Hvis ja hvordan var resultatet og hvilket kamera/opløsning blev brugt?

Hallo for 3 dage siden spurgte du efter et godt sted at få frmekaldt dine
digitale skud.
Så her i dag i samme tråd, siger du at "Tak for de mange forslag. Det er
Jubii, der er mset lovende for mig, så dem
vil jeg nok bruge"

Hvorfor siger du det, når du nu poster en sådanne tråd som den her... hvor
du spørg efter resultat..???
Har du ikke allerede bestemt dig for at prøve jubii???? hvorfor prøver du
ikke bare jubii....???

Igen priserne er så lave at det da bare er at sende et par skud og så se
hvordan det ser ud...

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-09-02 15:10

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke bare jubii....???
>
> Igen priserne er så lave at det da bare er at sende et par skud og så se

Tak for dit konstruktive indlæg.

Fra : Kirsten

Dato : 17-09-02 10:14

Jeg har netop siddet og læst nogle spørgsmål og svar da jeg falder over
dette som er ganske uhørt !!!!!!! personligt ville jeg melde Per Kristensen
til hans udbyder.
mvh Kirsten

Et indlæg slutter således :
klip---------------------------------
[...]

klip----------------------------------------------------------

i svaret fra Per Kristensen har han ændret dette til :
klip--------------------------------------------------------

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-09-02 13:39

"Kirsten" <gimpen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop siddet og læst nogle spørgsmål og svar da jeg falder over
> dette som er ganske uhørt !!!!!!! personligt ville jeg melde Per
> [...]
LOL! Få dog et liv kvind!

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 17-09-02 18:59

> [...]
> til hans udbyder.
> mvh Kirsten

> i svaret fra Per Kristensen har han ændret dette til :

Det har han da også sikke da en narrerøv....
Nuvel han er måske ikke ældre Kirsten

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 16-09-02 17:33

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:
> [...]
> Så her i dag i samme tråd, siger du at "Tak for de mange forslag. Det
> er Jubii, der er mset lovende for mig, så dem

Det kunne tænkes at ikke alle i gruppen går hvert eneste indlæg igennem!
Ved at spørge på denne måde, når han nok lidt flere læsere. Og har dermed
større chance for at få et svar...

At det så bare er at sende et par billeder til dem, for at finde ud af det,
er en anden sag.

mvh
Anders Lorentzen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 16-09-02 21:23

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne tænkes at ikke alle i gruppen går hvert eneste indlæg igennem!
> Ved at spørge på denne måde, når han nok lidt flere læsere. Og har dermed
> større chance for at få et svar...

Det er desværre helle ikke alle folk der bruger denne gruppe, der læser
bagud, i de tråde hvor et bestemt emne allerede er blevet snakket godt
igennem.
Jeg undrede mig bare over hans indlæg...

> At det så bare er at sende et par billeder til dem, for at finde ud af
det,
> er en anden sag.

Jamen det er jo det....*S*