Outlook konto glemmer password
Fra : Bent Vejborg

Dato : 16-09-02 07:01

i Outlook 2000/win98 kan jeg ikke få kontoen til at huske password. Hvergang
jeg bare forlader fanebladet og klikker tilbage er det væk. Jeg har forsøgt
at

installere Win98 SE
Klientproramt til Microsoft netværk
Windows family logon
Slette kontoen og oprette påny
Oprette den i Outlook ekspress

Altsammen uden held

Ps: før opgradering til Win98 SE, var boksen "husk adgangskode" tilgængelig,
men nu er den grå. Så måske er det ikke et Outlook, men Windows problem?

Håber nogen kan hjælpe

Fra : pre

Dato : 16-09-02 12:02

Det er et Windows problem, medmindre der mangler et flueben i OE´s
DialUpBox.

© pre 2002