Gpu - vandkøling - ATI 8500
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-02 00:36

Jeg har vandkøling på CPU'en og vil også gerne have det på GPU'en .....Jeg
har ikke købt et kort endnu, men regner med at købe et "ATI" 8500(LE) - ved
blot ikke hvilket mærke .... (skal bruges til 30% tekstbehandling - 25%
billedbehandling - 25% DVD og 20% spil)

- hvis nogen kan sige godt/skidt/"hold-fingrene-væk" om nogen mærker ville
det være skønt - her tænkes på TV-OUT kvalitet. Et e.v.t. link villle blive
modtaget med kyshånd !

Der er dog ET specielt "krav" - på TI 4200 ect. er der boret huller i kortet
til fastspænding af køler .... det skulle der også gerne være på det 8500LE
kort jeg køber.

På forhånd tak
Claus

Fra : JRS

Dato : 16-09-02 07:15

ttrolderik" <trolderiknothotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - hvis nogen kan sige godt/skidt/"hold-fingrene-væk" om nogen mærker ville
> det være skønt - her tænkes på TV-OUT kvalitet. Et e.v.t. link villle
PowerMagic er noget være lort .. Virkelig dårlig billedkvali i høje
opløsninger .. Gå efter et Connect3D hvis du kan få fat i det .. De har
overtaget produktionen fra ATi, så de kan ikke blive tættere på originalen .
..

> [...]
kortet
> til fastspænding af køler .... det skulle der også gerne være på det
Mit PowerMagic har det ihvertfald ..

> På forhånd tak
> Claus
NP

MVH
JRS

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 16-09-02 07:18

JRS wrote:
> [...]
> opløsninger .. Gå efter et Connect3D hvis du kan få fat i det .. De
> har overtaget produktionen fra ATi, så de kan ikke blive tættere på

Det Ati 8500 kort jeg har,har IKKE de 4 huller

Mvh. Henrik

Fra : JRS

Dato : 16-09-02 13:57

"Henrik Sørensen" <sam@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Det Ati 8500 kort jeg har,har IKKE de 4 huller

Opdager lige at mit PowerMagic da vist osse kun har 2 huller og ikke 4 ..

MVH
JRS

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-02 14:45

OK - 2 eller 4 huller betyder ikke det store - blot der er hul .... så jeg
er fri for at lave hul med en med en klaphammer ... det er efter sigende
ikke så kønt

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 16-09-02 16:01

trolderik wrote:
> OK - 2 eller 4 huller betyder ikke det store - blot der er hul ....
> så jeg er fri for at lave hul med en med en klaphammer ... det er
> efter sigende ikke så kønt
Det jeg mente var,at der slet ingen huller er.
Køleprofilen skal limes på......

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-02 21:46

hmmmm.... down'er ..... findes der nogen 8500(LE) kort der har huller til
kølermontering ????

MVH
claus

Fra : JRS

Dato : 17-09-02 12:28

"trolderik" <trolderiknothotmail.com> skrev i en meddelelse
> hmmmm.... down'er ..... findes der nogen 8500(LE) kort der har huller til
> kølermontering ????

Som sagt har mit powermagic kort 2 ...
Connect3D kan købed ved www.cemtech.dk

MVH
JRS

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-02 12:54

Jeg takke for indlægene ... nu har jeg lidt at gå videre med

MVH
claus

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-02 14:45

OK - 2 eller 4 huller betyder ikke det store - blot der er hul .... så jeg
er fri for at lave hul med en med en stor muggert ... det er efter sigende
ikke så kønt

"Gå efter et Connect3D" skrev JRS i en tidligere tråd ... er der nogen der
har set en dansk forhandler af dette kort ???

Med venlig hilsen
Claus