2 nye sider.
Fra : Hønemor

Dato : 16-09-02 00:06

Mon de 2 nye sider også virker og det hele alt i alt )
KH Hønemor

http://www.pspvenner.dk/aarskalender.htm

http://www.pspvenner.dk/storkalender.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-02 02:48

Mon, 16 Sep 2002 01:06:27 +0200, skrev "Hønemor"
<fagerberg@city.dk>:

>http://www.pspvenner.dk/storkalender.htm

Refererer stadig til harddisken.

Fra : Rita Olesen

Dato : 16-09-02 06:33

"Hønemor" skrev
> Mon de 2 nye sider også virker og det hele alt i alt )
> http://www.pspvenner.dk/aarskalender.htm

Denne side er helt OK her kl. 7.32

> http://www.pspvenner.dk/storkalender.htm

Man kan ikke se hoverknappen nederst på denne side.
I koden til siden kan jeg se at class-filen referer til din harddisk:
'fphover.class" codebase="file:///C:/Dokumenter/homepage'
--
Hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 18-09-02 10:16

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev i en meddelelse
> Mon de 2 nye sider også virker og det hele alt i alt )
> KH Hønemor

Gå lige to trin tilbage og kig under Mon ikke?

Hvis du følger mine anvisninger vil dine relative links virke.

mvh
Ulrik