Hvad hedder filmen ?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 15-09-02 22:56

Hej,

Flugten fra Alcatraz har lige været vist i TV.

Der findes en anden (måske noget ældre film), hvor der også er nogle fanger
der flygter. De hopper til sidst ud over klippen og ned i vandet. Flygter
vidst nok på nogle selvlavede sivbåde.

Kå I huske hvad den film hedder ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Morten Wartou

Dato : 15-09-02 23:18

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fanger
> der flygter. De hopper til sidst ud over klippen og ned i vandet. Flygter

Jada, Papillon med Steve McQueen og Dustin Hoffmann. Jeg mener det er sække
med kokosnødder de sejler bort på.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-09-02 07:44

"Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> fanger
Flygter

> Jada, Papillon med Steve McQueen og Dustin Hoffmann. Jeg mener det er

Papillon er da ikke på Alcatraz er det?

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 16-09-02 08:10

Per Kristensen wrote:

> "Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev i en meddelelse
> Flygter

> sække

> Papillon er da ikke på Alcatraz er det?

Nej! Og det står der sådan set også, at det ikke er .

Mvh. Jacob.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 16-09-02 07:45

hej "Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu>

> Jada, Papillon med Steve McQueen og Dustin Hoffmann. Jeg mener det er
sække
> med kokosnødder de sejler bort på.

Tak til Jer begge...det var denne jeg tænkte på.

Og ja, kan nu godt huske, at det var sække med kokosnødder, der blev brugt.

Hilsen Torben Brøndum.

Fra : Jesper

Dato : 15-09-02 23:22

Torben Brøndum <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote:

> [...]
> der flygter. De hopper til sidst ud over klippen og ned i vandet. Flygter

Mon du ikke tænker på denneher:

http://us.imdb.com/Title?0080344
--
Jesper