Chokmah anmeldt til Antipiratgruppen
Fra : Niels Griis

Dato : 15-09-02 22:11

Juridisk dækning for søgsmål? Du ER virkelig syg i hovedet.........det
eneste søgsmål, der bliver rejst her, er det Antipiratgruppen rejser mod
dig, efter at jeg har givet dem en frygtelig masse message-ID's fra
dk.binær, hvor du distribuerer software, du ingen rettigheder har til.
Du må hygge dig.........

Fra : Kuruderu

Dato : 16-09-02 03:51

Umidelbart bliver der nok ikke noget søgsmål... jeg kan ikke sen´g´noget der
er dist. i dk.binaer af chokmaj´h og de gange der HAR været noget har det
været shareware som man godt må dist. bare ikke med fortjeneste...

Kuruderu

Fra : Henning

Dato : 16-09-02 06:28

Niels Griis wrote:
> [...]
> mod dig, efter at jeg har givet dem en frygtelig masse message-ID's
> fra dk.binær, hvor du distribuerer software, du ingen rettigheder

Juridiske indlæg henvises til news:dk.videnskab.jura!

MVH
Henning