Hjælp mht. Pgo comet
Fra : afshinb

Dato : 15-09-02 22:00

Jeg har lige fået en comet ved et spontant køb. Jeg vil gerne vide hvad
der er smart at gøre/købe for at gøre lortet hurtigere. F.eks. køb af
polini. Men hvad passer til den? Og hvad er godt/skidt?!
Minder den om jog?
pft. den uvidende

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans-Jacob

Dato : 16-09-02 16:48

> [...]
> der er smart at gøre/købe for at gøre lortet hurtigere. F.eks. køb af
> polini. Men hvad passer til den? Og hvad er godt/skidt?!

Afdrossel den så kører den 70....
Når du har gjort det så synes jeg du skal se her:
<http://www.cycleworld.com/ubb/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=00
3664&p=>
Og overveje om ikke du skulle bruge resten af pengene på Motorcykel kluns?

Mvh.
Hans-Jacob