Øj Manner....hvor var der mange ! :-).
Fra : "H;P

Dato : 15-09-02 21:14

Hejsa ´

Tjaa, jeg havde lige lidt overskudstid her i denne week-end, og mine gode
ven "Bon E Mand" havde brugfor et sæt hjælpende hænder. Og jeg er ikke kendt
for at sige nej .
Så ud til Boserup, (mellem Rønnede(motorvej) & Næstved og se hvad der skulle
ske´. Man køre derfor på "Pygse" derud, og det myldre frem med den ene Mc
efter den anden, åbenbart er alle i højt humør for der hilses godt og
grundigt . Så hjem igen.
Søndag, derudaf det går igen og masser af mc´er. Nå da, lidt mark arbejde
skal man lave, så kan man holde rigtigt godt øje med landevejen, da jeg
nåede at tælle 149 styks på vej til Næstved, holdte jeg op med at "sjat"
tælle. Tak skal du da ha´, der skal luftes maskiner inden vejret går imod
det dårligere. Det var nok årets bedste dag at befinde sig udendørs & i
nærheden af en større landevej, for selv dagene for Bakkens åbning/lukning
kunne ikke diske op med så mange Mc´ister som jeg så idag.
Og på falderebet, så findes der et utal af dejlige "bagveje" fra Rønnede til
Næstved, som kan anbefales at prøve, hvis man er til de små snoet vej med
dejlig natur og ro for bilister , de er anbefalingsværdige !

Hilsen

H;P < Der sørgede for duften af nyslået kløver ved Boserup fra ca 1230
med en 125 Hk 7,2 Liters TurboDiesel "plæneklipper" ;-P>

--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-09-02 21:36

> [...]
> Næstved, som kan anbefales at prøve, hvis man er til de små snoet vej med
> dejlig natur og ro for bilister , de er anbefalingsværdige !
______________________

Det har nok været pga. SPH motor's åbent hus!
Var i øvrigt derned i går lørdag... der var fa.... mange mennesker!!!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Benz...

Dato : 16-09-02 08:06

Helt enig... Mange cykler....
Ik så ringe endda...
Var også lige forbi sph og få en tur på en Mille R og en R6... Ikke ringe,
slet ikke ringe... Bare ærgeligt at man skulle vente 3timer på at få en...
Men det var det hele vær..!

Benz...

Fra : Kasper

Dato : 16-09-02 07:59

Desværre gik jeg glip af arrangemntet da jeg var i Jylland indtil Søndag
12:00.
Selvom vi gjorde alt for at komme retur til Kbh. hente cyklerne og derefter
til Næstved, så nåede vi det lige præcis ikke.

Min kolega og jeg ville gerne have rullet maskinerne.

Er der nogen der kender til andre steder/arrangementer hvor en rulning IKKE
koster 5-600,-

Kasper
VFR 800