Datakabel til Nokia 6310
Fra : John Frandsen

Dato : 15-09-02 20:42

TDC tager 314,- for et originalt datakabel
T.Hansen tager 198,- for et uoriginalt datakabel.

Er der overhovedet nogen grund til at give over 100,- mere for det originale
kabel ?... Jeg mener, de kan vel begge to tale med DataSuite

Mvh John

Fra : M.S.R.

Dato : 15-09-02 21:19

> [...]
originale
> kabel ?... Jeg mener, de kan vel begge to tale med DataSuite

En god grund har jeg ihvertfald. Jeg har aldrig fået mit uoriginale til at
virke, hvorimod det bare virker med det originale!

/Morten

Fra : Troels

Dato : 15-09-02 21:52

> En god grund har jeg ihvertfald. Jeg har aldrig fået mit uoriginale til at
> virke, hvorimod det bare virker med det originale!

Mit uoriginale fra Super-cover.com fungerer perfekt, og har låst over 100
telefoner op nu, og uploadet på den anden side af 1000
logoer/billedbeskeder/ringetoner.

60 kr. hos www.super-cover.com - prøv det!

// Troels

Fra : John Frandsen

Dato : 16-09-02 16:16

"Troels" <ahvafaenskadumedden@haha.de> skrev i en meddelelse
> 60 kr. hos www.super-cover.com - prøv det!

DET var godt nok billigt!!
Men, jeg skal bruge et kabel til en 6310i, og det nærmeste jeg kan finde er
til 6210... Kan det benyttes til min telefon?

Mvh John

Fra : helloo.dk

Dato : 16-09-02 19:07

det er det samme kabel..

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Fra : John Frandsen

Dato : 17-09-02 16:32

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> det er det samme kabel..