Hjælp Battle Field 1942
Fra : Mick

Dato : 15-09-02 20:17

Hjælp til 1942

den køre godt indtil jeg startet et spil op
den loader godt nok og man kommer også i gang med Grafikken er fuck op

har inst. version.1

AMD T 1000
512 RAM
TNT2 Pro 32 MB med den nye driver

Mvh
Mick

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 16-09-02 08:01

> den køre godt indtil jeg startet et spil op
> den loader godt nok og man kommer også i gang med Grafikken er fuck op

> [...]

Hvilken opløsning/indstilling kører du med?
Jeg tror ikke, at dit gfx-kort kan trække ret meget.

Mvh.

Mads

Fra : Mick

Dato : 16-09-02 13:38

Hej

så køre den´med et nyt Grafikkort "GeForce4 TI 4600"

mvh
Mick