Kamera til T65
Fra : Troels

Dato : 15-09-02 13:27

Heysan,

Hvor kan jeg købe det lille kamera til Ericsson T65, og hvad skal jeg
forvente det koster?

// Troels

Fra : Martin Heller

Dato : 15-09-02 20:29

www.vicshop.dk koster MCA-10 1248,75 kr

Fra : Troels

Dato : 15-09-02 21:36

> På www.vicshop.dk koster MCA-10 1248,75 kr

Må man ikke kalde det svinsk, når et webcam til PC kan fås for 200 kr, og
egentlig basalt er det samme?

// Troels

Fra : Tony

Dato : 16-09-02 18:50

> Må man ikke kalde det svinsk
Nej, det må du ikke.

>, når et webcam til PC kan fås for 200 kr, og
> egentlig basalt er det samme?

Hvis du vil det samme med et webcam, skal du nok have en bærbar.

Tony
(der som indlægget nok antyder, føler sig trådt over sin Ericsson-tå)

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 09:52

> Må man ikke kalde det svinsk, når et webcam til PC kan fås for 200 kr,
> og egentlig basalt er det samme?

Jeg har svært ved at se sammenligningen?

*Fischer

Fra : Troels

Dato : 17-09-02 13:36

> Jeg har svært ved at se sammenligningen?

Teknologien er jo faktisk den samme, hvorfor skal det så koste det
5-dobbelte til en mobiltelefon?

// Troels

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 13:59

> Teknologien er jo faktisk den samme, hvorfor skal det så koste det
> 5-dobbelte til en mobiltelefon?

Hvorfor koster et topstykke til en BMW 320 tre gange så meget som et til en
Ford Sierra?

Der er jo nok et lille mærke til forskel og også nok faktisk en reel
kvalitetsforskel selv om begge blot ligner et avanceret stykke metal.

Men i højere grad er det ganske almindelig markedsøkonomi.
Et billigt Webcam kan produceres, markedsføres og sælges i millionvis over
hele verden, mens kameraet til mobiltelefonen har et meget mere begrænset
marked. Derfor er der en stor prisforskel.
Der er mange udgifter - bl.a. udvikling - der skal tjenes hjem på sådan et
produkt.

Tro mig - hvis det kan betale sig at producere et alternativt kamera til
Ericsson mobiltelefoner som kan sælges for 2-300 kr., så skal der nok være
nogen der gør det. Men jeg tvivler.

*Fischer

Fra : ZoFOng

Dato : 16-09-02 18:50