Eminem - Without Me Techno Mix
Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 15-09-02 19:50

Nogen der ved hvor subj. findes

/ Rasmus Broholm Andersen [9900]

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 15-09-02 20:17

> Nogen der ved hvor subj. findes

På Kazaa.
Meeeeeeen. helt ærlig. Skal vi ikke bare lad en god sang være en god sang.
Har hørt Techno udgaven. BVARD.

Nå, men det er ikke min stil. Men det kan jo godt være det er din

Bjørn E. Thorup

"This is not Nam, This is bowling. There are rules"
Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 15-09-02 21:36

> På Kazaa.

Har søgt på KaZaA men uden held...kender du det eksakte filnavn??

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 16-09-02 13:45

> Har søgt på KaZaA men uden held...kender du det eksakte filnavn??

Der er mange forskellige.

Da jeg søgte på KaZaA kunne jeg godt finde den.
Søgte.
Eminem Without me Techno Remix

Der er ret mange forskellige versioner. Så du må selv finde den?

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 16-09-02 13:52

Hvis det er den der kører rigtigt hurgtigt hedder den.
DJ Curl Techno RMX
Den er vist den mest populær!

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-09-02 10:48

Rasmus Broholm Andersen skrev: (messageID: <news:3d84d736$0$66882
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>)

> Nogen der ved hvor subj. findes

Der ligger en version på http://www.djhardwell.com/

Om det er den, du tænker på ved jeg ikke - der findes også et clubmix samt
en række whitelabels.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Demon

Dato : 16-09-02 14:02

"Rasmus Broholm Andersen" <rasmusb@dbs.dk> wrote:

> Nogen der ved hvor subj. findes

Måske det kunne være Drunken Monkeys (tror jeg nok de hedder), med nummeret
"E". I så fald kan den findes på KaZaA.

--
Demon

Fra : Brian K

Dato : 19-09-02 13:01

Hvorfor er det lige folk bruger kazaa. Verden hænger lidt sammen nogle
steder. CD BØR KØBES I PLADEFORRETNINGEN. Nogle har brugt tid på at remixe
det I godt kan lide at høre. Så støt det dog. Det er en maxi cd som sagtens
kan købes i dk. Hvis I absolut skal bruge de hjemmesider, så gør det når
noget ikke længerer kan skaffe på cd. Musik er noget alle har brug.
Originalt!!! Bare et nødråb.

Fra : Brian K

Dato : 19-09-02 20:23

"Brian K" <noway@test.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan købes i dk. Hvis I absolut skal bruge de hjemmesider, så gør det når
> noget ikke længerer kan skaffe på cd. Musik er noget alle har brug.

Hej

av min arm !!!!

Skal ige sige at selv om det er min "signatur" som afsender ...så er det
IKKE mig der har skrevet denovenstående mail.

Det er en af mine ansatte (som jeg lige har vist hvordan newsgroups virker),
tror nok at han blev grebet lidt af situationen(hans (og mit ) job er jo i
farezonen så man kan jo godt forstå ham). (han er DJ ved siden af sit job
hos mig, og han lever for sit job i musikhjørnet (forstået på den måde at
han elsker at hjælpe folk med at få den CD de leder efter).

Skal lige have vist ham hvordan han poster under sit eget navn.

Mvh
brian (den rigtige brian) lol