Vår kristne bror i Pakistan er satt fri.
Fra : Grethe Juuhl

Dato : 15-09-02 19:16

Jeg ønsker bare å fortelle at vår kristne bror i Pakistan som var dømt til
døden for blasfemi er løslatt,er det ikke herlig?

Mvh Grethe

Fra : LowLifeDK

Dato : 15-09-02 19:45

> Jeg ønsker bare å fortelle at vår kristne bror i Pakistan som var dømt til
> døden for blasfemi er løslatt,er det ikke herlig?

Ikke min bror, så jeg er egentlig RET ligeglad !

Low

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-09-02 21:55

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke min bror, så jeg er egentlig RET ligeglad !

Ja det er da klart at du er ligeglad, vi havde da heller ikke
forventet andet. Kristne fortjener heller ikke andet end at blive
dødsdømt for blasfemi, alene fordi de er kristne.

Noget sådant burde alle fornuftsbetonede logisk tænkende mennesker da
naturligvis være helt enig i!

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : LowLifeDK

Dato : 16-09-02 05:36

> Ja det er da klart at du er ligeglad, vi havde da heller ikke
> forventet andet. Kristne fortjener heller ikke andet end at blive
> dødsdømt for blasfemi, alene fordi de er kristne.

Ahaaa.... det er sådan det hænger sammen. Havde han missioneret eller på
anden måde demonstreret ?

> Noget sådant burde alle fornuftsbetonede logisk tænkende >mennesker da
naturligvis være helt enig i!

Ja.

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 15-09-02 20:49

"Grethe Juuhl" <g.juuhl@online.no> skrev i en meddelelse
> Jeg ønsker bare å fortelle at vår kristne bror i Pakistan som var dømt til
> døden for blasfemi er løslatt,er det ikke herlig?
>
> Mvh Grethe

Der er kun et ord at sige HALLELUJA!
Ernst