Hvidbjerg camping erfaringer søges.
Fra : Palle Christensen

Dato : 15-09-02 17:38

Hej, er der nogen der har erfaringer med ovennævnte plads?

Vi overvejer at besøge den i efterårsferien.

Hilsen Palle

Fra : GiWeo

Dato : 16-09-02 10:45

On Sun, 15 Sep 2002 18:38:06 +0200, "Palle Christensen" <pjc@image.dk>
wrote:

>Hej, er der nogen der har erfaringer med ovennævnte plads?
>
>Vi overvejer at besøge den i efterårsferien.
>
>Hilsen Palle

Gør endelig det

Vi er lige kommet hjem fra en super-dejlig week-end der ovre
Kun de varmeste anbefalinger her fra - den er jo også 5 stjernet
Har du kigget på www.hvidbjerg.dk ???

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 16-09-02 12:33

Jeg har ikke været på hvidbjerg camping, og kommer der nok heller ikke.
Hvorfor, jo højsæson koster for to voksne og to børn Kr. 327/overnatning,
altså 2289 for en uge, jeg mener det nærmer sig optrækkeri, jeg vil
simpelthen ikke betale for unødvendige faciliteter, en plads, et toilet og
bad, også evt. et sted hvor man kan bestille sit morgenbrød.
Når jeg ønsker en tur i badeland eller tivoli, så opsøger jeg det.

Fra : GiWeo

Dato : 20-09-02 15:18

Hejsa

> [...]
>bad, også evt. et sted hvor man kan bestille sit morgenbrød.
>Når jeg ønsker en tur i badeland eller tivoli, så opsøger jeg det.

Det er jo så din holdning - men luksus koster jo nu engang.

Fra : Brian S. Nielsen

Dato : 16-09-02 11:23

wrote:

>Hej, er der nogen der har erfaringer med ovennævnte plads?
>
>Vi overvejer at besøge den i efterårsferien.
>
>Hilsen Palle

Jeg går ud fra det er Hvidbjerg Strand Camping ved Blåvand ?

Så har jeg masser af erfaringer. Det er en rigtig dejlig plads, med
meget gode og ordnede forhold.
Toiletbygning og faciliteter er noget af det bedste jeg har set på
danske campingpladser. Der er kun et par hundrede meter til strande,
og en lille kilometer til Blåvand by.

Hvis det er den rigtige plads og du vil vide mere er du velkommen til
at kontakte mig.

mvh
Brian Nielsen

PS: Jeg er kun bruger af pladsen, og har ikke noget
'forretningsmæssig' forhold til den.

Fra : Graves

Dato : 16-09-02 14:04

www.campingland.dk byder også på en vurdering ...

Mvh graves

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 17-09-02 01:34

"Palle Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, er der nogen der har erfaringer med ovennævnte plads?

Hej Palle.

En fin plads, fine forhold alle steder, og dyrt.

Jeg har været der en gang, en weekend, en ikke særlig rar weekend.
Tyskere domminerer i den grad pladsen og fortæller dig konstant hvor du
skal parkerer din bil, hvad du må og ikke må og hvor mange år de er kommet
der. Jeg talte med nogle andre Danske, som fortalte at de kom på pladsen
jævnligt, og domminerende Tyske campister var ikke et eengangstilfælde men
en del af det at være i Hvidbjerg.
Jeg har ikke lyst til at blive talt ned til og irettesat i mit eget land,
af nogen der føler de har mere ret til at være her end mig, så jeg holder
mig fra Hvidbjerg.

Du skal reserverer plads hvis du skal til Hvidbjerg.

Jeg vil lige nævne, at vi er ganske almindelige campister, som følger de
gængse regler og ikke har problemer hverken når holder lange ferier eller en
kort weekend, tvært imod, jeg syntes altid vi er heldige at få søde og
hyggelige camping-naboer.

Det er min erfaring med Hvidbjerg strand camping.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : Palle Christensen

Dato : 17-09-02 16:05

Hej
Jamen det lyder jo til at vi "måske" får en god efterårsferie derovre,
jeg går ud fra at problemerne med tyskere primært er i sommermånederne
og ikke i okt. mht. prisen 1200 for 5 døgn synes jeg da ikke er dyrt incl.
adgang til badeland en gang dagligt.

Hilsen Palle

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 17-09-02 17:24

Jamen hvis man ønsker alt det tivoli halløj så er det i orden, men os andre
der ikke bruger det, så er det for dyrt.

Generelt synes, bortset fra "back to nature" pladserne er meget dyre
herhjemme, camperer en del i Tyskland, og finder kvalitet og priser er mere
humane dernede.
Og at de danske pladser er alt for dyre at komme på.

Fra : Ivan Højlund

Dato : 20-09-02 09:45

Hej

Vi har været der én gang i sommerferien. Det gør vi absolut IKKE mere. Dels
var der *meget* fyldt (dog naturligt nok i sommerferien) og det er en ret
stor plads, men hvad værre var, var alle de tyskere som var på stedet.
Problemet var ikke at det var tyskere, men snarere den holdning vi følte vi
blev mødt med fra såvel voksne men også fra deres børn (vi har selv 3 børn
hhv. 6,6 og 8 år).

Jeg finder det f.eks. helt naturligt OG høfligt at man hilser, enten ved nik
eller verbalt, om morgenen. Det var der absolut intet af. Det andet og
værste var at vores børn med rette ikke turde lege på legepladsen, hvor det
til enhver tid var den stærkestes ord der var lov. Flere vi talte med og som
havde børn havde præcis samme oplevelse - nemlig at børnene ikke turde gå ud
alene.

Nogle af dem havde været på Hvidbjerg i flere år, men på andre tidspunkter
af året, men havde ikke tidligere oplevet noget lignende.
- SÅ enten tyder det på et særligt uheldigt tilfælde eller også at det
simpelthen er således på dette tidspunkt af året.

Vandlandet: Jeg synes at der var kloret i overkanten, isæt inde i den store
grotte, men ses der bort fra dette er det det bedste og vandland jeg har
været i. Pæne "kulisser" i en spændende opbygning.

mvh
Ivan Højlund