/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
På de små veje
Fra : Denise


Dato : 15-09-02 16:44

Har lige været ude og køre en dejlig tur på de små veje med Charlotte. Vi
var bl.a. Værløse og hvor vi ellers var henne er jeg lidt i tvivl om, at hun
overhovedet kunne finde rundt derude er en gåde. Vi skulle jo oprindeligt
have været flere med, men der var en del afbud og en kunne ikke starte, det
var bare så synd. Det var en rigtig dejlig tur med flot landskab og flot
vejr. Det er godt nok rigtig mange, mange år siden jeg har ligget og kørt på
de små veje, hvor jeg af og til kørte med drengene omkring Karlebo tror jeg
det var. Dengang var både motorcyklen (en Yamaha 250) og undertegnede meget
hurtigere og nemmere at manøvre rundt med Men Charlotte var så sød og
vente på mig, så hun ikke tabte mig Det var rigtigt sjovt at prøve.

Så alt i alt en dejlig dag, håber I andre også fik kørt nogle hyggeture i
det gode vejr.

Hilsen Denise,Brøndby

XJ600S, 02




 
 
Hans Paulin (15-09-2002)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 15-09-02 17:35


"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
news:3d84b3ea$0$66771$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> Så alt i alt en dejlig dag, håber I andre også fik kørt nogle
hyggeture i
> det gode vejr.
>
....lyder lækkert...jeg er slet ikke spor misundelig...
--
Med venlig hilsen
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)



Dennis Hellan Peders~ (15-09-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 15-09-02 17:56


"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
news:3d84b3ea$0$66771$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Så alt i alt en dejlig dag, håber I andre også fik kørt nogle hyggeture i
> det gode vejr.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jeps, det kan du tro

Der er mange sjove små veje, man af vanvare kan komme ud på, prøv lige som
jeg/vi, at lige så snart du har drejet, så bestemmer du dig for om du skal
dreje til venstre eller til højre næste gang du kan komme til det ( ikke ned
af private veje, eller blinde veje)og ikke noget med at snyde for/fra sin
første indskydelse , på den måde _aner_ man ikke hvor DK man ender

Har selv været på "vildspor" et par gange, hvor vejen praktisk taget har
'gået' lige i gennem en gårdsplads, på et mindre landsted, men da der ikke
har stået noget om privat vej eller indkørsel forbudt, så har vi bare forsat

På såån en lille aften tur, kommer men sq´ snilt til at køre et par hundrede
km.


--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der i denne Weekend har prøvet at køre på : Aprilia
Caponord / Suzuki DL 1000 V-Strom / Honda ST 1300 Pan European / Yamaha FZS
600 Fazer og Yamaha FJR 1300 *SUUUK*, hvorfor er man en fattigrøv )
Yamaha XJ 600 S







Pein (15-09-2002)
Kommentar
Fra : Pein


Dato : 15-09-02 18:30

"Dennis Hellan Pedersen" skrev ...
>
> Der er mange sjove små veje, man af vanvare kan komme ud på,
> prøv lige som jeg/vi, at lige så snart du har drejet, så bestemmer
> du dig for om du skal dreje til venstre eller til højre næste gang
> du kan komme til det ( ikke ned af private veje, eller blinde veje)
> og ikke noget med at snyde for/fra sin første indskydelse , på
> den måde _aner_ man ikke hvor DK man ender
>
Lige den metode kendte jeg ikke. Jeg/vi har det med blot at dreje når vi har
lyst, selvom vi ikke aner hvor vi er. Har man tid nok, og kan slappe helt af
overfor det faktum at man på en måde er faret vild, så er det en fantastisk
afstressende måde at køre på.
Jeg har på den måde flere gange fået 2-3 timer til at gå med at komme fra
Silkeborg til Aalborg (ad hovedveje godt 1 time), og bagefter brugt lidt tid
på at finde ud af hvor jeg havde været.

Vi gør sådan når vi tourer i Alperne. Man kan jo til enhver tid finde en
campingplads indenfor en times tid, når man har et kort over området. Så
hvis man starter ved 10 tiden om formiddagen kan man jo tulle rundt som man
lyster til langt hen på eftermiddagen, uden at vide hvor man er. Det er bare
lækkert sådan at slå enhver antydning af tidsplan og vejfinding ud af
hovedet, og bare køre.
Nogle gange krydser man pludselig en grænse, så vi medbringer altid rigeligt
med landkort.
(uh det er længe siden sidst, men næste sommer tøffer vi afsted igen).

Jeg vil prøve din metode næste gang Dennis (i Danmark altså). Det lyder
sjovt.

/Pein



Dennis Hellan Peders~ (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 16-09-02 15:31


"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
news:Gs3h9.76917$ww6.5422002@news010.worldonline.dk...
>
> Jeg vil prøve din metode næste gang Dennis (i Danmark altså). Det lyder
> sjovt.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jeps, det er det også, det er sket flere gange, at vi er kommet igennem den
samme flække, et par gange, bare fra en anden retning af.

Det kan være et problem hvis man kører i stykker, det er jo ikke sikkert at
man ved hvor man er ,
æbbbb ! jeg holder liiiige her, et sted mellem Roskilde og Sorø.


--
Hilsen
Dennis Pedersen
Yamaha XJ 600 S



Frandsen (15-09-2002)
Kommentar
Fra : Frandsen


Dato : 15-09-02 18:32



Dennis Hellan Pedersen skriver:

"cut"

>
> Hilsen
> Dennis Pedersen ( Der i denne Weekend har prøvet at køre på : Aprilia
> Caponord / Suzuki DL 1000 V-Strom / Honda ST 1300 Pan European / Yamaha FZS
> 600 Fazer og Yamaha FJR 1300 *SUUUK*, hvorfor er man en fattigrøv )
> Yamaha XJ 600 S

Hørt, hørt -
ku du holde dig på sædet på FJR´en, det går jo pææææææææænt stærkt ??

) Michael


Denise (15-09-2002)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 15-09-02 19:19


"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:am2e0l$hct$1@sunsite.dk...
>
> "Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d84b3ea$0$66771$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Så alt i alt en dejlig dag, håber I andre også fik kørt nogle hyggeture
i
> > det gode vejr.
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>
> Jeps, det kan du tro
>
> Der er mange sjove små veje, man af vanvare kan komme ud på, prøv lige som
> jeg/vi, at lige så snart du har drejet, så bestemmer du dig for om du skal
> dreje til venstre eller til højre næste gang du kan komme til det ( ikke
ned
> af private veje, eller blinde veje)og ikke noget med at snyde for/fra sin
> første indskydelse , på den måde _aner_ man ikke hvor DK man ender
>
> Har selv været på "vildspor" et par gange, hvor vejen praktisk taget har
> 'gået' lige i gennem en gårdsplads, på et mindre landsted, men da der ikke
> har stået noget om privat vej eller indkørsel forbudt, så har vi bare
forsat
>
> På såån en lille aften tur, kommer men sq´ snilt til at køre et par
hundrede
> km.
>
>
> --
> Hilsen
> Dennis Pedersen ( Der i denne Weekend har prøvet at køre på : Aprilia
> Caponord / Suzuki DL 1000 V-Strom / Honda ST 1300 Pan European / Yamaha
FZS
> 600 Fazer og Yamaha FJR 1300 *SUUUK*, hvorfor er man en fattigrøv )
> Yamaha XJ 600 S

Hej Dennis
Det lyder sjovt, men i så fald skal jeg have en Krak med på maven, for
ligeså snart skiltene til København er væk, så er jeg altså faret vild
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S , ´02




Kenn@primera.dk (15-09-2002)
Kommentar
Fra : Kenn@primera.dk


Dato : 15-09-02 20:59

In news:3d84cf2d$0$66824$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Denise typed:
> Det lyder sjovt, men i så fald skal jeg have en Krak med på maven, for
> ligeså snart skiltene til København er væk, så er jeg altså faret
> vild

Hmm, her er det lige omvendt, når først skiltene til københavn begynder, så
er jeg rimelig lost

--
Med venlig hilsen
kenn@primera.dk
www.primera.dk ´00 NissanPrimera 2,0 SRi
www.diversion.dk ´98 Yamaha XJ600S diversion



Richard Pade (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Richard Pade


Dato : 17-09-02 16:55

Denise wrote:
> Det lyder sjovt, men i så fald skal jeg have en Krak med på maven, for
> ligeså snart skiltene til København er væk, så er jeg altså faret vild

Nå, hvis solen er dækket bag skyerne, og du ikke har den at køre efter,
kan
du såmaænd bare fortsætte ligeud, indtil du møder en hovedvej. Der
holder
chopperne og cruiserne til, så hvis der ikke er skilt til Kbh. kan du
blot
vente, til der kommer et par og så køre efter dem hjem

Richard, Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Denise (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 17-09-02 19:32


"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3D875052.74968ED2@mail.dk...
> Denise wrote:
> > Det lyder sjovt, men i så fald skal jeg have en Krak med på maven, for
> > ligeså snart skiltene til København er væk, så er jeg altså faret vild

>
> Nå, hvis solen er dækket bag skyerne, og du ikke har den at køre efter,
> kan
> du såmaænd bare fortsætte ligeud, indtil du møder en hovedvej. Der
> holder
> chopperne og cruiserne til, så hvis der ikke er skilt til Kbh. kan du
> blot
> vente, til der kommer et par og så køre efter dem hjem
>
> Richard, Sorgenfri
> '85 VF750S Veffer Dancer
> '89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Hej Richard
Long time, no hear.
Jeg har prøvet at køre efter nogen, som jeg troede skulle samme sted hen som
mig, og så endte i folks indkørsel, og det er rimeligt pinligt, så jeg
stoler nok mere på krak
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002




Richard Pade (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Richard Pade


Dato : 17-09-02 20:06

Denise wrote:
> > Nå, hvis solen er dækket bag skyerne, og du ikke har den at køre efter,
> > kan
> > du såmaænd bare fortsætte ligeud, indtil du møder en hovedvej. Der
> > holder
> > chopperne og cruiserne til, så hvis der ikke er skilt til Kbh. kan du
> > blot
> > vente, til der kommer et par og så køre efter dem hjem

> Hej Richard
> Long time, no hear.

Ja, var det virkelig første gang, du nåede ud på de små sjove veje? -
har du
bare ligget og kørt rundt inde i byen hele sommeren? Det er da synd for
sådan
en Divvy-unge som din - den har lige størrelsen til vejene derude vest
og nord
på - "600cc country" plejer jeg at kalde det. - for det var vel ikke af
frygt
for at få ridser i den fine nye kåbe, du havde problemer med at få hjem
i den
rigtige farve

Jeg brugte "600cc country" som undskyldning - hvis man skal bruge en for
at
anskaffe så køn og kæk en cykel - for at investere i en mindre cykel,
som
passer bedre til vejene der. Og det er den ellers også helt fin til, i
mit
adstadige tempo, GB'en. Så nu er den gammle Veffer reserveret
familieturene.

> Jeg har prøvet at køre efter nogen, som jeg troede skulle samme sted hen som
> mig, og så endte i folks indkørsel, og det er rimeligt pinligt, så jeg
> stoler nok mere på krak

Ha, der er en variant, Gevalia ikke har tænkt på i deres "kaffen til
uventede
gæster" -kampagne. Den må du foreslå dem.

Bortset fra det er det, er et godt kort en rigtig god idé, ikke bare til
at
finde hjem, men også for at slippe for at lade sig friste til at køre
ind af
en vej, der viser sig alligevel ikke at være noget. Vil dog foreslå et
kort,
der dækker lidt mere end Kraks, ellers skal du bare sidde og skifte side
hele
tiden.

Richard, Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Denise (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 17-09-02 20:53


"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3D877D22.EF3076A5@mail.dk...
> Ja, var det virkelig første gang, du nåede ud på de små sjove veje? -
> har du
> bare ligget og kørt rundt inde i byen hele sommeren? Det er da synd for
> sådan
> en Divvy-unge som din - den har lige størrelsen til vejene derude vest
> og nord
> på - "600cc country" plejer jeg at kalde det. - for det var vel ikke af
> frygt
> for at få ridser i den fine nye kåbe, du havde problemer med at få hjem
> i den
> rigtige farve

Jeg har kørt lidt på små veje når man skulle til familie i Ballerup eller
Allerød, ellers har det faktisk kun været arbejdskørsel og mest motorvej.
Men er ved at lære nogle piger at kende som man kan køre ture med, ja, lidt
sent på året ikke Har derfor ikke fået ridser i min fine kåbe endnu,
men har tænkt på en broncekursus til foråret (er jo nok blevet lidt overtalt
af Steen), så der kommer ridserne jo nok.

> Jeg brugte "600cc country" som undskyldning - hvis man skal bruge en for
> at
> anskaffe så køn og kæk en cykel - for at investere i en mindre cykel,
> som
> passer bedre til vejene der. Og det er den ellers også helt fin til, i
> mit
> adstadige tempo, GB'en. Så nu er den gammle Veffer reserveret
> familieturene.
>
Hm, ja hvis økonomien tillod, så...

> > Jeg har prøvet at køre efter nogen, som jeg troede skulle samme sted hen
som
> > mig, og så endte i folks indkørsel, og det er rimeligt pinligt, så jeg
> > stoler nok mere på krak
>
> Ha, der er en variant, Gevalia ikke har tænkt på i deres "kaffen til
> uventede
> gæster" -kampagne. Den må du foreslå dem.
>
> Bortset fra det er det, er et godt kort en rigtig god idé, ikke bare til
> at
> finde hjem, men også for at slippe for at lade sig friste til at køre
> ind af
> en vej, der viser sig alligevel ikke at være noget. Vil dog foreslå et
> kort,
> der dækker lidt mere end Kraks, ellers skal du bare sidde og skifte side
> hele
> tiden.

Det nemmeste er at køre med nogle der har styr på vejene og hvor man er

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002



Richard Pade (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Richard Pade


Dato : 17-09-02 21:29

Denise wrote:
> Jeg har kørt lidt på små veje når man skulle til familie i Ballerup eller
> Allerød, ellers har det faktisk kun været arbejdskørsel og mest motorvej.
> Men er ved at lære nogle piger at kende som man kan køre ture med, ja, lidt
> sent på året ikke

Bedre sent end aldrig, nej faktisk er sept-okt. helt fin, når hvor
varmen har
lagt sig. Og i år ser markerne ud til at blive tidligt ordnet, så der
bliver
sikkert ikke så meget spildt jord ude på markvejene. Det er ellers det
værste
ved efterårskørsel, hvor vejene i forvejen først tørrer ud efter
natduggen op
ad middagstid.

> Har derfor ikke fået ridser i min fine kåbe endnu,
> men har tænkt på en broncekursus til foråret (er jo nok blevet lidt overtalt
> af Steen), så der kommer ridserne jo nok.

Nej men ridser er vel heller ikke noget at stræbe efter, og Steens
kursus -
der lyder spændende - er jo netop til for at du kan undgå det. Eller
hur?

> > Jeg brugte "600cc country" som undskyldning - hvis man skal bruge en for
> > at
> > anskaffe så køn og kæk en cykel - for at investere i en mindre cykel,
> > som
> > passer bedre til vejene der. Og det er den ellers også helt fin til, i

> Hm, ja hvis økonomien tillod, så...

Jamen du har jo en fin størrelse cykel til det; med lidt bedre dæk, et
par
ordentlige fjedre foran... Nej nyd den som den er, der burde være
udfordring nok til de første par sæsoner. Mere krudt øger risikoen for,
at man bliver lokket ud over grænsen. Lad blot de helt unge om det,
deres
hud og knogler heler lettere.

> Det nemmeste er at køre med nogle der har styr på vejene og hvor man er

Yes, men en dag vil du nok ud alene, og så hjælper det jo ikke bare at
have
fulgt med...

Richard, Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Claus Rittig (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 17-09-02 22:13

"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3D8790A9.89B70949@mail.dk...

> lagt sig. Og i år ser markerne ud til at blive tidligt ordnet, så der
> bliver
> sikkert ikke så meget spildt jord ude på markvejene. Det er ellers det
> værste
> ved efterårskørsel,

Ja, det og så de forpu.... insekter! Der er så fandens mange af dem om
efteråret.

Rittig



Steen Gruby (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 17-09-02 22:22

On Tue, 17 Sep 2002 23:13:24 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

Hæ.
>
>Ja, det og så de forpu.... insekter! Der er så fandens mange af dem om
>efteråret.
>
Jeg var med en kollega (Virago 750) på Falster i søndags, og på vejen
hjem oplevede jeg en helt personlig "solformørkelse".
Visiret var oversået med døde myg i en sådan grad at jeg ikke kunne se
en bønne - heldigvis var det lige før jeg var hjemme.
Og for slet ikke at tale om kåben - der venter en kraftig gang
pudsearbejde
De satans bæster er særdeles aktive lige i skumringen.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Richard Pade (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Richard Pade


Dato : 18-09-02 16:20

Claus Rittig wrote:
> Ja, det og så de forpu.... insekter! Der er så fandens mange af dem om
> efteråret.

Nåh, de forsvinder igen til oktober. Så er de høsjt snefnuggene, der
prikker på huden...

Richard, Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Denise (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 18-09-02 11:20


"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3D8790A9.89B70949@mail.dk...
> > Har derfor ikke fået ridser i min fine kåbe endnu,
> > men har tænkt på en broncekursus til foråret (er jo nok blevet lidt
overtalt
> > af Steen), så der kommer ridserne jo nok.
>
> Nej men ridser er vel heller ikke noget at stræbe efter, og Steens
> kursus -
> der lyder spændende - er jo netop til for at du kan undgå det. Eller
> hur?

Ja, man skulle jo gerne lære nogle tips og tricks, og sin MC bedre at kende.

> Jamen du har jo en fin størrelse cykel til det; med lidt bedre dæk, et
> par
> ordentlige fjedre foran... Nej nyd den som den er, der burde være
> udfordring nok til de første par sæsoner. Mere krudt øger risikoen for,
> at man bliver lokket ud over grænsen. Lad blot de helt unge om det,
> deres
> hud og knogler heler lettere.

Ja, jeg tror skam også der er udfordringer nok i min MC til mig indtil
videre, selvom Charlotte mente jeg burde have mig en racer .

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002



Richard Pade (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Richard Pade


Dato : 18-09-02 16:22

Denise wrote:
> > Jamen du har jo en fin størrelse cykel til det; med lidt bedre dæk, et
> > par
> > ordentlige fjedre foran... Nej nyd den som den er, der burde være
> > udfordring nok til de første par sæsoner. Mere krudt øger risikoen for,
> > at man bliver lokket ud over grænsen. Lad blot de helt unge om det,
> > deres
> > hud og knogler heler lettere.
>
> Ja, jeg tror skam også der er udfordringer nok i min MC til mig indtil
> videre, selvom Charlotte mente jeg burde have mig en racer .

Ja, det er let at have ambitioner på andres vegne, men du skal se,
inderst
inde er hun nok bange for at blive overhalet :)

Richard, Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Denise (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 18-09-02 16:38


"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3D889A08.556C426@mail.dk...

> > Ja, jeg tror skam også der er udfordringer nok i min MC til mig indtil
> > videre, selvom Charlotte mente jeg burde have mig en racer .
>
> Ja, det er let at have ambitioner på andres vegne, men du skal se,
> inderst
> inde er hun nok bange for at blive overhalet :)
>
Hej Richard
Hihi, nej det tror jeg absolut hun er helt ligeglad med, hun sagde det nok
fordi jeg selv fortalte at vi plejede at køre race gennem København, så hun
kunne nok regne lidt ud, at jeg synes det er sjovt

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002




Richard Pade (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Richard Pade


Dato : 18-09-02 16:59

Hej igen denise,

Denise wrote:
> Hihi, nej det tror jeg absolut hun er helt ligeglad med, hun sagde det nok
> fordi jeg selv fortalte at vi plejede at køre race gennem København, så hun
> kunne nok regne lidt ud, at jeg synes det er sjovt

Jamen dog - så kan jeg altså slet ikke forstå, hvad der har holdt dig
borte
fra de små veje. Race ud af Folehaven er vel ikke så sjovt, eller?

Richard, Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Denise (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 18-09-02 18:06


"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3D88A2BE.D2EBAE2F@mail.dk...
> Hej igen denise,
>
> Denise wrote:
> > Hihi, nej det tror jeg absolut hun er helt ligeglad med, hun sagde det
nok
> > fordi jeg selv fortalte at vi plejede at køre race gennem København, så
hun
> > kunne nok regne lidt ud, at jeg synes det er sjovt
>
> Jamen dog - så kan jeg altså slet ikke forstå, hvad der har holdt dig
> borte
> fra de små veje. Race ud af Folehaven er vel ikke så sjovt, eller?
>
> Richard, Sorgenfri
> '85 VF750S Veffer Dancer
> '89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Hej Richard
Nej, nej, det var jo da jeg var ung, jeg kørte race i Kbh, altså kørte som
en sindsyg, hvem kommer først fra punkt A (et værtshus) til punkt B(det
næste værtshus). Nu kører jeg jo helt anderledes, stille og roligt Men
jeg tror da nok jeg vil synes det er sjovt, men mit forholdet til dødsangst
er nok et andet i dag, så jeg klapper lige hesten .
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002



Steen Gruby (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 17-09-02 22:34

Hej Denise
>
>Jeg har kørt lidt på små veje når man skulle til familie i Ballerup eller
>Allerød, ellers har det faktisk kun været arbejdskørsel og mest motorvej.
>Men er ved at lære nogle piger at kende som man kan køre ture med, ja, lidt
>sent på året ikke Har derfor ikke fået ridser i min fine kåbe endnu,
>men har tænkt på en broncekursus til foråret (er jo nok blevet lidt overtalt
>af Steen), så der kommer ridserne jo nok.
>
Jeg har kørt lidt sammen med Charlotte, Rene og CO, og de er ikke
kedelige
(Du må ikke sige det højt, men Charlotte er faktisk en god MC pilot).
Den med de små veje er vanedannende, og hvis du finder nogen at køre
sammen med der kender vejene, er det en fin start.
Når du har lært routerne kan du altid tage en tur for dig selv.
Jeg bor jo midt i et af de skønneste områder for MC spas, så jeg tager
ofte en aftentur her i området, og nyder faktisk at tumle rundt alene.

Mht. Broncekurset, er din risiko for at få skrammer minimal.
Der bliver passet godt på af instruktørene, og så længe du ikke
foretager dig andet end der er lagt op til kommer både du og din MC
hjem med en "blank" overflade.
Bortset fra den knude der binder smilet i nakken

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Charlotte Grosen (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Charlotte Grosen


Dato : 18-09-02 09:37



Steen Gruby wrote:

> Jeg har kørt lidt sammen med Charlotte, Rene og CO, og de er ikke
> kedelige
> (Du må ikke sige det højt, men Charlotte er faktisk en god MC pilot).
> Den med de små veje er vanedannende, og hvis du finder nogen at køre
> sammen med der kender vejene, er det en fin start.
> Når du har lært routerne kan du altid tage en tur for dig selv.
> Jeg bor jo midt i et af de skønneste områder for MC spas, så jeg tager
> ofte en aftentur her i området, og nyder faktisk at tumle rundt alene.

ihhh!..Tak for de pæne ord! Steen *SS*
-og JA det er stærkt vanedannende det der med de små veje *GG*

Charlotte
(Sjælland er jo altså kun en ø, -så længe man ikke "snupper" en færge eller
kører over en stor bro kan man vel for pokker ikke fare helt vild??? )




Denise (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 18-09-02 10:46

"Charlotte Grosen" <charlotte.grosen@femina.dk> skrev i en meddelelse
news:3D883B40.9C2D0DB5@femina.dk...
>
>
> Steen Gruby wrote:
>
> > Jeg har kørt lidt sammen med Charlotte, Rene og CO, og de er ikke
> > kedelige
> > (Du må ikke sige det højt, men Charlotte er faktisk en god MC pilot).
> > Den med de små veje er vanedannende, og hvis du finder nogen at køre
> > sammen med der kender vejene, er det en fin start.
> > Når du har lært routerne kan du altid tage en tur for dig selv.
> > Jeg bor jo midt i et af de skønneste områder for MC spas, så jeg tager
> > ofte en aftentur her i området, og nyder faktisk at tumle rundt alene.
>
> ihhh!..Tak for de pæne ord! Steen *SS*
> -og JA det er stærkt vanedannende det der med de små veje *GG*
>
> Charlotte
> (Sjælland er jo altså kun en ø, -så længe man ikke "snupper" en færge
eller
> kører over en stor bro kan man vel for pokker ikke fare helt vild??? )
>
Hej Charlotte
Tak for sidst, jeg holder helt klart med Steen, og det ser ret vildt ud når
du smider rumpen ud over siden, hihi. Har sendt en mail til dig.
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002




Denise (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 18-09-02 10:44


"Steen Gruby" <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> skrev i en meddelelse
news:7b7foukqsqn2egi1n1qaaomb7pv3tm4sin@4ax.com...
> Jeg har kørt lidt sammen med Charlotte, Rene og CO, og de er ikke
> kedelige
> (Du må ikke sige det højt, men Charlotte er faktisk en god MC pilot).

Uha, det ved jeg skam

> Den med de små veje er vanedannende, og hvis du finder nogen at køre
> sammen med der kender vejene, er det en fin start.
> Når du har lært routerne kan du altid tage en tur for dig selv.
> Jeg bor jo midt i et af de skønneste områder for MC spas, så jeg tager
> ofte en aftentur her i området, og nyder faktisk at tumle rundt alene.

Ja, jeg har siddet og spekuleret over en undskyldning, hvorfor jeg ikke også
gør det, men jeg kan ikke lige komme med een der holder vand
>
> Mht. Broncekurset, er din risiko for at få skrammer minimal.
> Der bliver passet godt på af instruktørene, og så længe du ikke
> foretager dig andet end der er lagt op til kommer både du og din MC
> hjem med en "blank" overflade.
> Bortset fra den knude der binder smilet i nakken
>
Jamen pas på, det vil jeg nok holde dig op på

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002



Richard Pade (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Richard Pade


Dato : 18-09-02 16:27

Hej igen Steen,

Steen Gruby wrote:
> Jeg bor jo midt i et af de skønneste områder for MC spas, så jeg tager
> ofte en aftentur her i området, og nyder faktisk at tumle rundt alene.

Ja, du bor lige i smørhullet med gode mc-veje mod alle verdenshjørne. Vi
andre tætte på Kø:strup kan kun køre vestpå. (Det har så den fordel, at
regnen jo som regel også kommer fra vest, så vi kan nemt nå hjem i
tørvejr).

Iøvrigt, skrueskuret er langt i planlægningen, skal nok melde tilbage,
når det begynder at materialisere sig. Tak for de gode råd.

Richard, Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Clubman Another Nordic GreyBeard

Steen Gruby (18-09-2002)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 18-09-02 21:12

On Wed, 18 Sep 2002 17:26:38 +0200, Richard Pade
<richardPUNKTUMpade@mail.dk> wrote:

Hej Richard.
>
>Ja, du bor lige i smørhullet med gode mc-veje mod alle verdenshjørne. Vi
>andre tætte på Kø:strup kan kun køre vestpå. (Det har så den fordel, at
>regnen jo som regel også kommer fra vest, så vi kan nemt nå hjem i
>tørvejr).
>
Her er der så kort hjem at jeg ikke når at blive våd

>Iøvrigt, skrueskuret er langt i planlægningen, skal nok melde tilbage,
>når det begynder at materialisere sig. Tak for de gode råd.
>
Godt nyt - det burde være en menneskeret at have et skrueskur
Hvis du mener jeg kan være til hjælp er du velkommen.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Kenn@primera.dk (15-09-2002)
Kommentar
Fra : Kenn@primera.dk


Dato : 15-09-02 21:05

In news:am2e0l$hct$1@sunsite.dk, Dennis Hellan Pedersen typed:

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der i denne Weekend har prøvet at køre på : Aprilia
Caponord / Suzuki DL 1000 V-Strom / Honda ST 1300 Pan European / Yamaha FZS
600 Fazer og Yamaha FJR 1300 *SUUUK*, hvorfor er man en fattigrøv )
Yamaha XJ 600 S

Missede du R6éren ? Den var jeg glad for, selv om den tog fusen på mig og
troede det var en flyvemaskine

Den landede skam pænt igen da krampen i højre hånd fortog sig

Fik du heller ikke prøvet Millen ! Jeg mente ikke selv at jeg var klar til
at prøve kræfter med den endnu.

--
Med venlig hilsen
kenn@primera.dk
www.primera.dk ´00 NissanPrimera 2,0 SRi
www.diversion.dk ´98 Yamaha XJ600S diversion



Dennis Hellan Peders~ (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 16-09-02 15:37


"Kenn@primera.dk" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:3d84e7d4$0$95097$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> In news:am2e0l$hct$1@sunsite.dk, Dennis Hellan Pedersen typed:
>
> --
> Hilsen
> Dennis Pedersen ( Der i denne Weekend har prøvet at køre på : Aprilia
> Caponord / Suzuki DL 1000 V-Strom / Honda ST 1300 Pan European / Yamaha
FZS
> 600 Fazer og Yamaha FJR 1300 *SUUUK*, hvorfor er man en fattigrøv )
> Yamaha XJ 600 S
>
> Missede du R6éren ? Den var jeg glad for, selv om den tog fusen på mig og
> troede det var en flyvemaskine
>
> Den landede skam pænt igen da krampen i højre hånd fortog sig
>
> Fik du heller ikke prøvet Millen ! Jeg mente ikke selv at jeg var klar til
> at prøve kræfter med den endnu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nej, jeg prøvede ikke R6 eller Mille, der gik rygter om at der var 4 timers
kø, så det gad jeg ikke !,
men jeg hyggede mig nu også meget godt, på de lidt mere sløve maskiner


--
Hilsen
Dennis Pedersen
Yamaha XJ 600 S ( der var noget bovlam, at køre hjem på )



Niller (15-09-2002)
Kommentar
Fra : Niller


Dato : 15-09-02 21:46

Jeg var på Stevns. Der var næsten ikke et øje dernede (kom godt nok først
ved 14.00 tiden).

Derefter var det stik vestpå, efter solen. Der er nogle ret sjove veje
mellem St. heddinge og Herlufmagle .......

Og bynavnene bliver mere og mere underlige jo længere ud på landet man
kommer
Havde f.eks. aldrig hørt om "Babberup" *GG*

Frillen ville sgu ikke køre på hovedvejene så hun dirigerede mig længere og
længere væk, ud på landet. Jeg havde hende lidt mistænkt for at forføre mig
på en skummel skovvej......men vi var da heldigvis hjemme før solnedgang



--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F




Dennis Hellan Peders~ (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 16-09-02 15:39


"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3d84f171$0$49627$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg var på Stevns. Der var næsten ikke et øje dernede (kom godt nok først
> ved 14.00 tiden).
>
> Derefter var det stik vestpå, efter solen. Der er nogle ret sjove veje
> mellem St. heddinge og Herlufmagle .......

Nemmerlig


>
> Og bynavnene bliver mere og mere underlige jo længere ud på landet man
> kommer
> Havde f.eks. aldrig hørt om "Babberup" *GG*

Hov-hov, jeg bor 1300 meter fra Babberup


--
Hilsen
Dennis Pedersen
Yamaha XJ 600 S



Anders Majland \(Rep~ (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Anders Majland \(Rep~


Dato : 16-09-02 16:51

> > Havde f.eks. aldrig hørt om "Babberup" *GG*
>
> Hov-hov, jeg bor 1300 meter fra Babberup
> Dennis Pedersen

Så ved du sikkert hvor det er - det får du ihvertfald brug for hvis du bede
en ikke helt så lokal taxachauffør om at køre dig hjem

Anders, Hvolris <- Find lige den - og det er laaaangt ude på landet





Niller (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Niller


Dato : 16-09-02 17:03

> > Og bynavnene bliver mere og mere underlige jo længere ud på landet man
> > kommer
> > Havde f.eks. aldrig hørt om "Babberup" *GG*
>
> Hov-hov, jeg bor 1300 meter fra Babberup

Hva' fa'en ?? Kommer du derfra ? Jeg troede du kom fra Haslev ..... nå men
det er jo også på de kanter :-/

Nå men til en trøst kan jeg da oplyse at jeg har boet 8 år i Kværkeby
(på tysk kaldet strangulierenstadt *GG*)


--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F



Allan Bojesen (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Allan Bojesen


Dato : 16-09-02 21:50


"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3d86009e$0$64145$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hva' fa'en ?? Kommer du derfra ? Jeg troede du kom fra Haslev ..... nå men
> det er jo også på de kanter :-/
>
> Nå men til en trøst kan jeg da oplyse at jeg har boet 8 år i Kværkeby
> (på tysk kaldet strangulierenstadt *GG*)

Uha det er godt man bor i Jylland Her har byerne ude på landet ganske
almindelige navne som Rom, Paris o.s.v.

Allan Bojesen



Claus Rittig (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 17-09-02 15:25

"Allan Bojesen" <aboje@SLETpost9.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3d86436f$0$95105$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Uha det er godt man bor i Jylland Her har byerne ude på landet ganske
> almindelige navne som Rom, Paris o.s.v.

Ja, vi har faktisk flere gange drøftet muligheden for at lave et off-road
rally Rom-Paris, det er jo ikke ret langt!

Rittig
(Hvis navn er både frygtet og hadet på de kanter - min familie er nemlig
tandlæger)



Niels S. (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Niels S.


Dato : 17-09-02 10:59

Dennis Hellan Pedersen skrev
> Niller skrev
> > Jeg var på Stevns. Der var næsten ikke et øje dernede (kom godt nok
først
> > ved 14.00 tiden).
> >
> > Derefter var det stik vestpå, efter solen. Der er nogle ret sjove veje
> > mellem St. heddinge og Herlufmagle .......
>
> Nemmerlig
>
>
> >
> > Og bynavnene bliver mere og mere underlige jo længere ud på landet man
> > kommer
> > Havde f.eks. aldrig hørt om "Babberup" *GG*
>
> Hov-hov, jeg bor 1300 meter fra Babberup

Nemlig! Hov-hov. Babberup er en af mine barndoms"byer"

--
Niels S.
VFR800FI
Medlem af VFR klub Danmark (www.vfr.dk)



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste