ingen MC kørekort
Fra : lover

Dato : 15-09-02 17:14

Hej med jer

Kan i sige hvad er prisen for at blive stoppet uden kort til MC?

Hilsen Jens

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-09-02 17:23

> Hej med jer
>
> Kan i sige hvad er prisen for at blive stoppet uden kort til MC?
>
> Hilsen Jens

5000,- i bøde.

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-09-02 17:29

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> 5000,- i bøde.

Ja det er noget af et slag! Ca 2/3 af prisen for at FÅ et kørekort.

mvh Thomas

Fra : Jake

Dato : 15-09-02 17:47

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

> 5000,- i bøde.

Og så er du heldig (kun at blive stoppet)!. Hvis du derimod bliver
indvolveret i en ulykke med dig som ansvarlig så kan det sagtens komme til
at koste dig et 6-cifret beløb.

/Jake

Fra : Michael Kristensen

Dato : 15-09-02 18:38

> 5000,- i bøde.

Bøden for at have et for "lille" kort er 3000 kr. Gælder ved lille mckort /
stor MC, men kan ikke huske om det også gælder bil kørekort / MC.

Fra : Jonas Holt

Dato : 15-09-02 21:00

> 5000,- i bøde.

Første gang.
Anden gang er det vist 6000 og tredje gang sker der vist noget drastisk, men
jeg kan ikke huske hvad det er.

Mvh
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-09-02 21:27

> Første gang.
> Anden gang er det vist 6000 og tredje gang sker der vist noget drastisk,
men
> jeg kan ikke huske hvad det er.
______________________________

Gik til mc-teori med en gut som var blevet knaldet uden mckørekort 3
gange!!! Sidste gang kostede det ifølge ham selv 15 kilo! ...og vidst nok
først fjerde gang, ryger alt det man har på pappet - igen ifølge ham!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 15-09-02 21:44

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> gange!!! Sidste gang kostede det ifølge ham selv 15 kilo! ...og vidst nok
> først fjerde gang, ryger alt det man har på pappet - igen ifølge ham!

Man må fandme føle sig dum, hvis man har betalt 26k i bøde for ikke at have
et kørekort, der koster 10k.
Sikke da en torsk!
mvh
Anders O

Fra : Buck

Dato : 17-09-02 13:25

En omgang tørre tæsk hvis det er mig der stopper dig!!

Jeg HADER Wannabe´s

--
/Buck (Med kørekort!)
CB 550 F1 ´75