hvad for en sang er det
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 15-09-02 14:12

Hej

Jeg leder efter titlen til en sang jeg ikke lige kan huske. Jeg kan huske
musikvideoen, hvor der er et foster der synger inde i morens mave.
Jeg håber at der nogen som kan hjælpe mig.

mvh Cindie

Fra : Troels

Dato : 15-09-02 14:16

> Jeg leder efter titlen til en sang jeg ikke lige kan huske. Jeg kan huske
> musikvideoen, hvor der er et foster der synger inde i morens mave.
> Jeg håber at der nogen som kan hjælpe mig.

Kunne være Teardrop med Massive Attack....

/Troels

Fra : zcully

Dato : 15-09-02 14:17

Det er da Massive Attack med Teardrop.
Fed sang forresten.

/Zcully

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 15-09-02 16:27

Hejsa

Mange tak for hjælpen... *s*

mvh Cindie

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 15-09-02 21:59

Vidunderligt nummer... Sangerinden er i øvrigt Elizabeth Fraser fra gruppen
Cocteau Twins, der anbefales stærkt.
vh Jesper

Cindie Iwersen <ciwr@obel.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:am28qf$1gb$1@sunsite.dk...