Intergraph TD-325 spørgsmål
Fra : dreyer

Dato : 15-09-02 12:44

Hej! For at give fornuftigt svar på nedenstående spørgsmål tror jeg det
er bedst, hvis du kender Intergraph-maskinerne...

Jeg har en Intergraph TD-325 og vil gerne opgradere processoren til en
lidt hurtigere model. Jeg har i den forbindelse været så heldig at få en
400 MHz processor foræret (standarden er 266 MHz). Hvordan får jeg hævet
maskinens clock-frekvens?

Der er tilsyneladende plads til 2 CPU'er i maskinen. I slot 1 sidder
CPU-kortet. I slot 2 sidder et printkort uden nogen nævneværdige
lakridser på. Kan dette skiftes ud med endnu et CPU-kort?

På det tilhørende standard grafikkort (Matrox af en eller anden slags)
er der to udgange, en standard VGA og en... Ja, hvad er det? Og hvilket
signal spytter det ud?

Håber du kan svare på disse spørgsmål!

http://www.kandu.dk/