Hjælp fra gruppen.
Fra : Kim Larsen

Dato : 22-02-01 09:02

Hej alle sammen

Jeg vil gerne bede om en tjeneste ! - Webhotellet som jeg benytter skiftede
ip nummer i går og når jeg kalder www.rejsebeskrivelser.dk så får jeg at
vide at serveren ikke er fundet !

Webhotellet siger at alt burde være ok, så fejlen skulle ligge hos min
ISP`er som er cybercity.

Med fare for at I tror, jeg bare vil score nogle besøgende, vil I så ikke
gøre mig den tjenste og se om I kan kalde siden ?

Og hvorfor så denne posting i dk.fritid.rejser. Fordi lige børn leger bedst
og fordi jeg ved at her er mine venner !

Som sædvanligt, slettes postingen hvis der er indsigelser !

mvh.

Kim
www.rejsebeskrivelser.dk

Fra : Jan Boegh

Dato : 22-02-01 10:22

"Kim Larsen" <webpoint@gmx.net> wrote in message

> [...]
> vide at serveren ikke er fundet !
>
> Webhotellet siger at alt burde være ok, så fejlen skulle ligge hos min

Det er sandsynligvis blot et spørgsmål om tid. Der foregår en form for
lagring af IPadresser på de forskellige navneservere (DNS) og det kan godt
vare fra nogle timer og op til et døgns tid inden en ændring slår igennem.

Jo forresten - jeg kan sagtens se din side.

mvh
Jan

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-02-01 10:32