Landekode
Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 15-09-02 10:45

Hej allesammen

Er der nogen som kan sige mig hvilken landekode, som vi har her i Danmark.

Jeg skal til at tilmelde mig som kunde på en hjemmeside og så beder den
om:Country code og Area code.

Med venlig hilsen

Kenneth Pedersen

Fra : Morten DH

Dato : 15-09-02 11:41

"Kenneth Pedersen" <ktpeders@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal til at tilmelde mig som kunde på en hjemmeside og så beder den

Countrycode er 45 og vi har ingen areacode i Danmark, man skriver gerne sit
nummer som +45 XXXXXX

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 15-09-02 11:37

"Kenneth Pedersen" skrev:

> Jeg skal til at tilmelde mig som kunde på en
> hjemmeside og så beder den om:Country code
> og Area code.

Landekode for Danmark: 45

Hvis områdenummer ikke kan undlades (blot lade feltet være tomt) så deler du
dit telefonnummer op således:

Områdenummer: De første 2 cifre af dit telefonnummer.

Telefonnummer: De sidste 6 cifre af dit telefonnummer.

Mvh, Lars