Bo M.Mogensen
Fra : Clark Kent

Dato : 15-09-02 00:00

Mogensen skrev følgende:

"aaee så mange ord har jeg nu ikke fåed ned men - jeg regner da med at
lade mig portrætere oven på min mor s hunds hundehus
til lejligheden - overvejer lidt om jeg skulle leje lidt med photo
shop også lave himmel af freYs hård ?"
MvH
Bo

Anmeldelse indgivet til www.antipiratgruppen.dk
Den kopi af Photoshop, du taler om, har du vist ikke betalt for, har du?

Fra : Anders And

Dato : 15-09-02 16:19

> Anmeldelse indgivet til www.antipiratgruppen.dk
> Den kopi af Photoshop, du taler om, har du vist ikke betalt for, har du?

Dit indlæg er både OT, og minder om personforfølgelse. Ovenstående argument er desuden temmelig
useriøst. Ydermere vidner det da også om din totale mangel på indsigt i hvorledes sager om
piratkopiering behandles.

FUT: dk.admin.netmisbrug

Rap

Fra : Niels Griis

Dato : 15-09-02 16:39

"Anders And" <ande@by.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
argument er desuden temmelig
> useriøst. Ydermere vidner det da også om din totale mangel på indsigt i

Off-topic? Halvdelen af indlæggene i denne gruppe er off-topic.
Hvad behandling af software-pirater som Bo Mogensen, så er det da en helt
rigtig procedure at sende en mail til antipiratgruppen. Hvordan tror du
ellers, de får sager?

Fra : Anders And

Dato : 15-09-02 22:36

> [...]
> Hvad behandling af software-pirater som Bo Mogensen, så er det da en helt
> rigtig procedure at sende en mail til antipiratgruppen. Hvordan tror du

Du falder tilsyneladende idet samme hul som Clark Skvat.
Efter en del læsning på nedenstående vil du vide mere om procedurene.

http://www.bsa.org/denmark/

Fra : Kuruderu

Dato : 16-09-02 05:17

2. ting:

1. Ja indlæget ligesom det indlæg lavet omkring chokmah er begge OT.

2. BSA varetager kun sager som indvolverer firmaer og firma licenser, spil,
musik og privatperson sager bliver alle varetaget af foreningen:
antipiratgruppen

Kuruderu

Fra : Tomas O.

Dato : 16-09-02 05:24

Anders And skrev:
SNIP

> Du falder tilsyneladende idet samme hul som Clark Skvat.
> Efter en del læsning på nedenstående vil du vide mere om
> procedurene.
>
> http://www.bsa.org/denmark/

Han ER Clark Kent.

Ignorér manden.