Matador - et tankeeksperiment
Fra : Empitris

Dato : 22-02-01 02:04

Jeg ser tit Matador!
Jeg har den nemlig på video. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på alle
de gode gamle skuespillere, der desværre ikke er mere.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at lave et "eksperiment". Hvis optagelserne
til Matador skulle starte i morgen, hvordan skulle rollebesætningen så se
ud?

Eks.:
Agnes Jensen - Sidse Babett Knudsen
Tjener Boldt - Niels Olsen
Arnold Vinter - Nikolaj Kopernikus

Der er mange roller, der skal besættes. Brug evt.
http://www.dr.dk/DR-M/korsbaek/galleri1.htm som reference.
Det er selvfølgelig tilladt at bruge skuespillere, der var med i Matador
(dog ikke til de samme roller!)

Gør mig en tjeneste og kom med jeres bud.

Mvh.
Empitris

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-02-01 14:03

Empitris wrote:

> Eks.:
> Agnes Jensen - Sidse Babett Knudsen
> Tjener Boldt - Niels Olsen
> Arnold Vinter - Nikolaj Kopernikus

Nååå, danske skuespillere øv altså.

Jeg kunne ellers godt tænke mig, at se Jim Carrey som Hr. Schwann
(eller hvad han nu hed ham første manden i Damernes Magasin).
Og Leonardo DiCaprio som Ulrik.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Empitris

Dato : 22-02-01 17:22

Dette er et TANKE-eksperiment - så du kan IKKE deltage...

/Empitris

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 01:02

Empitris wrote:

> Dette er et TANKE-eksperiment - så du kan IKKE deltage...

Siges af en person som genser Matador igen igen.

Velkommen til det 21. århundrede.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service

Fra : Empitris

Dato : 23-02-01 02:43

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> wrote in message

> Siges af en person som genser Matador igen igen.
>
> Velkommen til det 21. århundrede.

Sagt af manden, som ser M*A*S*H

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 10:14

Empitris wrote:

> Sagt af manden, som ser M*A*S*H

Kreativitet mangler du også. Dyyyyygtig

fut: news:dk.snak.off-topic

Fra : Nils

Dato : 23-02-01 07:36

"Empitris" <aslan@cyberdude.com> wrote in message
> [...]
optagelserne
> til Matador skulle starte i morgen, hvordan skulle rollebesætningen så se

Mads Skjern - Kim Bodnia

Så kan han gå fuldstændig amok på sin homo-søn.

Fra : Dr B

Dato : 23-02-01 08:05

"Nils" <XXtreforkXX@Xyahoo.comXXXremoveXXs> wrote in message
> "Empitris" <aslan@cyberdude.com> wrote in message
> alle
> optagelserne

> Mads Skjern - Kim Bodnia
>
> Så kan han gå fuldstændig amok på sin homo-søn.

Nils, jeg kan ikke mindes jeg har grinet så meget i nyere tid. Tak for din
post! :)

Hmm. Måske kunne Helle Virkner spille Tante Møhge? Hun er jo snart ved at
være lisså gammel.

Peter Schrøder kunne spille Hans Chr. Varnæs, og sidde i sin bank og kigge
over på "den nye bank" (undskyld, har glemt hvad den hedder), og sige "Det
er fandme uhyggeligt, du!"

Vh

/Dr. B