slid ved gearskift U. kobling
Fra : wheeler

Dato : 14-09-02 22:25

Yamaha TDR 125R
Gearskiftet (opad) foregår imponerende og forrygende uden brug af kobling.
Den store gevinst er minimalt tab af rmp. Rent faktisk kan den beholdes
idet røde felt i 1 - 5 gear....Men hvor meget slider det, hvis det da gør
det? -jeg hører ingen mislyde ifm. skiftet

Pft

Wheeler

Hysterisk velholdt 750'er (spotsmodel årgang 99-) købes til anstændig pris

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-09-02 13:32

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev:
> [...]
> idet røde felt i 1 - 5 gear....Men hvor meget slider det, hvis det da gør
> det? -jeg hører ingen mislyde ifm. skiftet

Hvis der ingen mislyde er, så slider det næppe mere end det vlle gøre ved
brug af kobling.

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506

Fra : Armand

Dato : 15-09-02 13:52

wheeler <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en
> [...]
gør
> det? -jeg hører ingen mislyde ifm. skiftet

Det er kun *klonk*'ene der slider, så hvis det foregår helt uden mislyde
og måske tillige mere lydefrit end et regulært skifte(?) så er der ingen
slitage derved!

--
Armand.