Det der med at bøje nummerpladen ??
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 14-09-02 21:59

Davs NG

Hvad f..... hjælper det at bøje sin nummerplade?? ...har set flere gøre det,
og jeg har hørt om nogen, der mener at det nærmest skulle være umuligt at
blive taget i en fotofælde, når pladen er bøjet !?

Psycho Cowboy
Babygixxer - med ikke-bøjet nummerplade!

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-09-02 22:06

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og jeg har hørt om nogen, der mener at det nærmest skulle være umuligt at
> blive taget i en fotofælde, når pladen er bøjet !?

Det kan være det virker, men jeg tror ikke det har den store betydning
eftersom pladen kun bliver noteret ved manuel fart kontrol. Og der tror jeg
at de kan læse den ligegyldigt om den er bukket.
Samtidig tror jeg at det kan virke provokerende på politiet hvis du skulle
havne i en rutinekontrol. Jeg tror de vil være mere tilbøjelige til at
checke hele din MC grundig hvis de ser pladen er bukket.

Mvh Thomas
SV650S uden bukket plade

Fra : vmx

Dato : 14-09-02 22:23

> [...]
> og jeg har hørt om nogen, der mener at det nærmest skulle være umuligt at
> blive taget i en fotofælde, når pladen er bøjet !?

nedsætter vindmodstanden med 2.1786 % hvilket enten
forøger tophastigheden med 1.098 km/t såfremt du "før"
kunne køre 187.6 km/t uden spredte ben - derover er
det aldeles umåleligt - ved konstant hastighed nedsættes
benzinforbruget med 0.0581 %, samt den bedste fordel;
ved høje wheelies undgår du at bukke pladen utilsigtet.......

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-09-02 22:36

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> benzinforbruget med 0.0581 %, samt den bedste fordel;
> ved høje wheelies undgår du at bukke pladen utilsigtet.......

Jeg tror du hellere må krybe til køjs nu ;)

Mvh Thomas

Fra : vmx

Dato : 14-09-02 22:38

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror du hellere må krybe til køjs nu ;)
>
> Mvh Thomas

noway. skal på værkstedet og bøje plader
-det er halvfuldmåne.. bøjet måne.....

Rob

Fra : RpR

Dato : 14-09-02 22:46

> Hvad f..... hjælper det at bøje sin nummerplade??

Gør at strisseren der følger efter dig fordi du ikke kan køre ordentligt har
sværere ved at se din plade.
At de så højst sansynligt satte efter dig FORDI den var bukket er så noget
andet
Der kan sågar vanke bøde hvis de mener den er ulæselig på 20m afstand.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Claus MC

Dato : 14-09-02 23:01

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> Der kan sågar vanke bøde hvis de mener den er ulæselig på 20m afstand.

Såmænd bare, hvis den er bøjet

/Claus

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-09-02 23:05

"Claus MC" <clausmc@FJERNDETTEofir.dk> skrev i en meddelelse
> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
>
> Såmænd bare, hvis den er bøjet

En af mine kammerater med en bøjet nummerplade på sin ZX6'er fik den store
overhaling af en MC betjent. Han skulle stå og rette den ud på stedet. Han
slap uden bøde, men kunne have fået en pga af bagskærmen og
Micronudstødningen (og nummerpladen).

Mvh Thomas

Fra : vmx

Dato : 14-09-02 23:07

> En af mine kammerater med en bøjet nummerplade på sin ZX6'er fik den store

og hvorfor var den så bøjet ????
- jeg vil også vide det!

Mvh
Robert

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-09-02 23:14

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> og hvorfor var den så bøjet ????
> - jeg vil også vide det!

Fordi folk TROR at det funker !....

G'nat

Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-09-02 00:58

> "vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

....det er jo slet ikke *vores* plader alligevel, hvis jeg har forstået
det ret (ret mig endelig, hvis jeg tar fejl) - så tror da f*****, at vi
ikke må ødelægge dem - det ville jo være Hr. Værk..

....he he...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : BoS

Dato : 15-09-02 12:22

> ...det er jo slet ikke *vores* plader alligevel, hvis jeg har forstået
> det ret (ret mig endelig, hvis jeg tar fejl) - så tror da f*****, at vi
> ikke må ødelægge dem - det ville jo være Hr. Værk..

Nej. Det er rigtigt. Men vi har immervæk betalt for den!!! Vi har verdens
dyreste nummerplader

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 16-09-02 12:45

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev i en meddelelse

> ...det er jo slet ikke *vores* plader alligevel, hvis jeg har forstået
> det ret (ret mig endelig, hvis jeg tar fejl) - så tror da f*****, at vi
> ikke må ødelægge dem - det ville jo være Hr. Værk..

En lille historie..

Lau min hjerneskadede makker blev stoppet med en nummerplade der var
ulæselig pga gammel skidt/olie (aner ikke hvordan det kommer derop) og ikke
bare besidt, ulæselig var betegnelsen fra den ophidsede betjent (der havde
en MEGET dårlig attitude)

Og da der blev 1sek. ophold i hans svada til OS!! (havde selv en nyvasket)
kom det tørt fra Lau, "det sku da ikke min ejendom, du vasker jo heller
ikke min motorcykkel vel?"

Det fik ham heelt ned på jorden igen den kære betjent og de blev enige
om at Lau skulle gi den et sjat vand næste gang banditten skulle vaskes..

-
Morten Dahl

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-09-02 13:06

"Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> skrev i en
meddelelse news:3d85c445$0$66775$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

snip

LOL
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Bo Thomsen

Dato : 18-09-02 15:56

på min daværende mc, var den nederste ½del bukket til vandret.
fordi så ku de heller ikke aflæse den hvis jeg uheldigvis skulle
overhalet en civil-betjent på motorvejen. dvs. jeg skulle holdes
ind for at notere reg.nr....

> Fordi folk TROR at det funker !....
det funkede fint, har aldrig fået en bøde for det, dog stoppet 3 gange
og er blevet bedt om at rette den ud. som så er sket med stor ydmyghed.
en gang prøvede jeg at bort forklare hvorfor den var bukket, men
så blev de sku lidt sure og var lige ved at tage hæftet frem. men så
siger man pænt undskyld og skynder sig at rette pladen ud.

dog kan der være et minus, da jeg pillede den af og afl. den på m.kontoret
knækkede den da jeg rettede den ud
mvh
bo