Og der blev med garanti råbt højt hos moto~
Fra : Pein

Dato : 14-09-02 21:00

Nicki Pedersen har lige fået sin første speedway Grand Prix sejr, i det
Europæiske Grand Prix i Polen.
Godt man får zappet forbi DK4 en gang imellem.
)

/Pein

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 14-09-02 21:33

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> wrote in message
> [...]
> Europæiske Grand Prix i Polen.
> Godt man får zappet forbi DK4 en gang imellem.

Tænkte sku nok han blev berømt en dag-
Sjovt nok fik jeg for et par timer siden øje på en kasket hvorpå jeg fik
hans autograf for nogle år siden, den kan jo gå hen at blive et samler
objekt

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-09-02 11:40

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Nicki Pedersen har lige fået sin første speedway Grand Prix sejr, i det
> Europæiske Grand Prix i Polen.

Jep, der BLEV råbt højt hos motortosserne!
Personligt tror jeg det var derfor Mikkel pludselig fandt Balvenie'n frem.
Hans næstsidste heat var så spændende at det næsten var løgn! Og i
finaleheatet kørte han ganske enkelt fantastisk, en helt igennem fortjent
sejr!

Rittig
Nybagt Nicki Pedersen fan.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-09-02 07:32

Claus Rittig wrote ...
> "Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jep, der BLEV råbt højt hos motortosserne!
> Personligt tror jeg det var derfor Mikkel pludselig fandt
> Balvenie'n frem.

Jamen det skulle jo fejres...
Fremragende heat, fremragende aften og ikke mindst en fremragende dag.
Sårn med TT ved Ry, IoM TT '02 på DVD og SGP på TV. Krydret med pizza,
øl og whiskey

--
Mikkel

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 16-09-02 14:08

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fremragende heat, fremragende aften og ikke mindst en fremragende dag.
> Sårn med TT ved Ry, IoM TT '02 på DVD og SGP på TV. Krydret med pizza,

Yeahhhhhhhhhhhh!!!! Skål

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen