TDCs news server stinker
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-02 21:10

TDCs news server stinker som allerede nævnt.

-enrico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-02 21:23

Sat, 14 Sep 2002 22:09:53 +0200, skrev enrico
<enricoool.hotmail.com>:

>TDCs news server stinker som allerede nævnt.

Nå - og hvad vil du opnå med det indlæg?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-09-02 21:48

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Nå - og hvad vil du opnå med det indlæg?

En gratis tur i filteret, sikkert... :-/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-02 09:19

On Sat, 14 Sep 2002 22:23:22 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Nå - og hvad vil du opnå med det indlæg?

At TDC ikke skærer alle f.eks. musikgrupper.
Det er som regel den bedste musik, blues osv, der ikke bringes, men
Helmuth Lotti, Freddy Breck og Vikingerna er der nok af

-enrico

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-02 13:18

Mon, 16 Sep 2002 10:19:22 +0200, skrev enrico
<enricoool.hotmail.com>:

>At TDC ikke skærer alle f.eks. musikgrupper.

Det opnår du ikke ved at sende sådan et tåbeligt indlæg.

>Det er som regel den bedste musik, blues osv, der ikke bringes, men
>Helmuth Lotti, Freddy Breck og Vikingerna er der nok af

Hvilke poster, der er komplette eller ej, har ikke noget at gøre
med, hvad de indeholder, men udelukkende, hvilke newsservere de
er sendt fra.

Kig lidt rundt i news:tele.internet.news-service.

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-02 07:34

Jeeg synes du er et endnu mere surt opstød end mig!

Lad mig dog have lov at lufte min harme over TDCs newsserver i denne
gruppe. Der findes da andre servere, der er bedre, og skal det være en
naturlov, at de ikke længere har alt.

Du har måske aktier i TDC?

-enrico

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-09-02 09:58

enrico skrev:

> Lad mig dog have lov at lufte min harme over TDCs newsserver i
> denne gruppe. Der findes da andre servere, der er bedre, og skal
> det være en naturlov, at de ikke længere har alt.

Hvis du er utilfreds med TDC, så fortæl det til dem.
Hvis det ikke hjælper, så tru med at skifte udbyder.
Hvis det ikke hjælper, så gør alvor af truslen.

At bøvse her i gruppen, bringer dig ingen vegne.......

Og dog..............Plonk!

--
Mvh.
LarsK