Applet: Forskellige JVM's
Fra : Morten Winther

Dato : 14-09-02 20:28

Hej

Jeg har et site hvor jeg benytter mig af en applet til at uploade billeder.

Dog er der nogen XP brugere der synes at have problemer.

Hvad er det lige der er sket med Java i XP?

Nogen der har en oversigt over hvad de forskellige versioner af windows
betyder for java og har browser versionen også noget at sige?

Hvorfor skal MS altid lave deres egne versioner af alting? Er der nogen
løsning? Kan man henvise brugere til alternative plug-ins etc?

/ morten

www.megapixel.dk

Fra : Filip Larsen

Dato : 15-09-02 10:18

Morten Winther skrev

> Hvad er det lige der er sket med Java i XP?

Oprindelig var Java ikke bundlet med i Windows XP, men tilsyneladende har MS
ændret mening og inkluderer nu deres Java JVM i Windows XP SP1. Brugere der
ikke allerede har en JVM kan hente en gamle version hos MS, hvis de da ikke
fortrækker at få en moderne Java plug-in fra Sun.

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>

Fra : Morten Winther

Dato : 15-09-02 21:38

"Filip Larsen" <filip.larsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> fortrækker at få en moderne Java plug-in fra Sun.

Tak for svaret. Jeg fandt linket til Sun's JVM.

/ morten