E-Mail
webnoob 5265
Hej! Kan man burge news i outlook 2002??
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 14-09-02 20:39

Hej!
Kan man burge news i outlook XP??

Mvh Mick

Fra : Vibeke L. Karlsen

Dato : 14-09-02 20:46

Mick Lyngø Larsen:

> Hej!
> Kan man burge news i outlook XP??

Nei. Man må bruke Outlook Express eller en annen newsklient.

--
VLK

For nothing now can ever come to any good

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-02 20:46

Sat, 14 Sep 2002 21:39:17 +0200, skrev "Mick Lyngø Larsen"
<superaab@sport.dk>:

>Kan man burge news i outlook XP?

Ikke direkte, man skal bruge Outlook Express, som så kan tilgås
via Outlook med en newsknap.

Fra : Henning

Dato : 16-09-02 22:34

Hej .

Kan du så ikke sige hvordan man tilføjer en newsknap i outlook som giver
tilgang til outlook express news?
M.v.h. Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-02 23:40

Mon, 16 Sep 2002 23:34:12 +0200, skrev "Henning"
<hh@henning-holler.dk>:

>Kan du så ikke sige hvordan man tilføjer en newsknap i outlook som giver
>tilgang til outlook express news?

<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> samt min
signatur.

For en gangs skyld kan jeg, hviske dig i øret, at jeg ikke selv
bruger Outlook, ved kun fra ndre at det kan lade sig gøre, men
mon ikke det står i hjælp?

Fra : Henning

Dato : 17-09-02 11:49

Jeg har fundet ud af det

I outlook - gå ind i FUNKTIONER - TILPAS - KOMMANDOER - I KATAGORIER vælg
VIS - og i højre side KOMMANDOER find NYHEDER - og klik og træk den op på
linien i din OUTLOOK efter Hjælp - og vupit - kan man læse/bruge nyheder
gennem Outlook.
M.v.h. Henning