/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Problemer med Homeentertament
Fra : Brian Christiansen


Dato : 14-09-02 20:18

Hej Nyhedsgruppe...

Min kammerat har for noget tid siden bestilt en film hos Homeentertament,
som han aldrig modtog, dog fik han en anden film og på fakturaen stod der
navnet på den han bestilte og ikke den han fik. Han sendte "skidtet" tilbage
og skrev at han godt ville have den rigtige film. Han modtog senere en
regning på 60.- pga. fejlsendelse som han skulle betale, han skrev endnu et
brev til dem, hvori han forklarede at det ikke kunne være rigtigt at han
skulle betale for en fejl de har begået (han har aldrig fået den rigtige
film).. 14 dage efter fik han en rykker fordi han ikke havde betalt de 60.-
han skrev til dem endnu engang. 21 dage efter fik 2. rykker som han heller
ikke betalte, men skrev til dem igen... De har aldrig svaret på nogen af de
breve... I dag har han så modtaget en inkasso opkrævning da han ikke har
betalt de 2 rykkere.... Hvad skal han gøre??
På forhånd tak....

Mvh
Brian Christiansen



 
 
mdr (14-09-2002)
Kommentar
Fra : mdr


Dato : 14-09-02 20:46

Brian Christiansen wrote:
> Hej Nyhedsgruppe...
>
> Min kammerat har for noget tid siden bestilt en film hos
> Homeentertament, som han aldrig modtog, dog fik han en anden film og
> på fakturaen stod der navnet på den han bestilte og ikke den han fik.
> Han sendte "skidtet" tilbage og skrev at han godt ville have den
> rigtige film. Han modtog senere en regning på 60.- pga. fejlsendelse
> som han skulle betale, han skrev endnu et brev til dem, hvori han
> forklarede at det ikke kunne være rigtigt at han skulle betale for en
> fejl de har begået (han har aldrig fået den rigtige film).. 14 dage
> efter fik han en rykker fordi han ikke havde betalt de 60.- han skrev
> til dem endnu engang. 21 dage efter fik 2. rykker som han heller ikke
> betalte, men skrev til dem igen... De har aldrig svaret på nogen af
> de breve... I dag har han så modtaget en inkasso opkrævning da han
> ikke har betalt de 2 rykkere.... Hvad skal han gøre?? På forhånd
> tak....
>

Det er altid en god ide at sende disse forme for breve anbefalet, men det kan selvfølig være problematisk, eftersom regningen kun er
på 60 kr., og et anbefalet brev koster hen mod de 30kr.

Mvh.



TGD (14-09-2002)
Kommentar
Fra : TGD


Dato : 14-09-02 22:00

Brian Christiansen wrote:
> Hej Nyhedsgruppe...
>
> Min kammerat har for noget tid siden bestilt en film hos
> Homeentertament, som han aldrig modtog, dog fik han en anden film og
> på fakturaen stod der navnet på den han bestilte og ikke den han fik.
> Han sendte "skidtet" tilbage og skrev at han godt ville have den
> rigtige film. Han modtog senere en regning på 60.- pga. fejlsendelse
> som han skulle betale, han skrev endnu et brev til dem, hvori han
> forklarede at det ikke kunne være rigtigt at han skulle betale for en
> fejl de har begået (han har aldrig fået den rigtige film).. 14 dage
> efter fik han en rykker fordi han ikke havde betalt de 60.- han skrev
> til dem endnu engang. 21 dage efter fik 2. rykker som han heller ikke
> betalte, men skrev til dem igen... De har aldrig svaret på nogen af
> de breve... I dag har han så modtaget en inkasso opkrævning da han
> ikke har betalt de 2 rykkere.... Hvad skal han gøre?? På forhånd
> tak....

Kontakt www.fs.dk eller den dyre anskaf en advokat.



ha (15-09-2002)
Kommentar
Fra : ha


Dato : 15-09-02 09:19

> ikke har betalt de 2 rykkere.... Hvad skal han gøre?? På forhånd

Sende endnu et brev vedlagt kopier af hans tidligere breve til
dem der har sendt incasso-meddelelsen. Det burde få dem
til at forstå, at det ikke er din fejl.

mvh
ha




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste