Brian Christiansen wrote:
> Hej Nyhedsgruppe...
>
> Min kammerat har for noget tid siden bestilt en film hos
> Homeentertament, som han aldrig modtog, dog fik han en anden film og
> på fakturaen stod der navnet på den han bestilte og ikke den han fik.
> Han sendte "skidtet" tilbage og skrev at han godt ville have den
> rigtige film. Han modtog senere en regning på 60.- pga. fejlsendelse
> som han skulle betale, han skrev endnu et brev til dem, hvori han
> forklarede at det ikke kunne være rigtigt at han skulle betale for en
> fejl de har begået (han har aldrig fået den rigtige film).. 14 dage
> efter fik han en rykker fordi han ikke havde betalt de 60.- han skrev
> til dem endnu engang. 21 dage efter fik 2. rykker som han heller ikke
> betalte, men skrev til dem igen... De har aldrig svaret på nogen af
> de breve... I dag har han så modtaget en inkasso opkrævning da han
> ikke har betalt de 2 rykkere.... Hvad skal han gøre?? På forhånd
> tak....
Kontakt
www.fs.dk eller den dyre anskaf en advokat.