E-Mail
webnoob 5265
[XNews] Hvorfor starter Xnews nu hele tide~
Fra : Peter G

Dato : 14-09-02 20:11

Meget enkelt spørgsmål. Hvorfor har min XNews nu sat sig for at starte med
et åbent "Outbox"-vindue hver gang? Selvom jeg lukke vinduet og afslutter
Xnews pænt og ordentligt har det den samme tendens næster gang jeg åbner
XNews.

Hvoffer det' då? Hvordan kan jeg få den til at lade være med dette? Alt
hvad jeg ønsker er at starte X-news med mit gruppe-vindue og/eller de
sidste åbne vinduer fra forrige session.

Nogen, der kan hjælpe?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Topposters will likely be killfiled. To avoid, follow netiquette.

Fra : Dino

Dato : 14-09-02 20:34

Den 14-9 2002 skrev Peter G i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> starte med et åbent "Outbox"-vindue hver gang? Selvom jeg lukke
> vinduet og afslutter Xnews pænt og ordentligt har det den samme

Luk Xnews, i Xnews/Folders slet outbox.mbx og outbox.hdr. Genstart Xnews.

--
Dino

Verdens største samling af danske
scripts og moduler til Hamsteren

<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Hamstersiden.html>

Fra : Vibeke L. Karlsen

Dato : 14-09-02 20:39

Peter G:

> [...]
> Alt hvad jeg ønsker er at starte X-news med mit gruppe-vindue og/eller
> de sidste åbne vinduer fra forrige session.

Jeg fant dette på:

<url: http://www.seegras.de/xnews/message.htm>

"Save
You can save your posting to the outbox to send it later. When you close
Xnews with the Outbox containing saved messages, next time you start the
program the Outbox will be the first thing you see. This is to remind you
to send your messages."

Løsningen er altså å tømme "Outbox" før man avslutter Xnews.

--
VLK

For nothing now can ever come to any good

Fra : Peter G

Dato : 15-09-02 10:14

"Vibeke L. Karlsen" <vibe-ka@online.no> wrote:

> [...]
> to remind you to send your messages."
>
> Løsningen er altså å tømme "Outbox" før man avslutter Xnews.

Tak til både dig og Dino.