Iframe
Fra : Julie Thomsen

Dato : 14-09-02 15:41

Jeg kan ikke få vist alt indholdet i min iframe. Der er følgende
problemer med henholdsvis opløsning 800 x 600 og 1024 x 768.

800 x 600: Mangler scrollbar til nogle af menuknapperne hvilket
gør at man ikke kan se alt indholdet.
Til andre er der scrollbar, men alt indholdet kan
ikke ses
alligevel.

1024 x 768: Det samme som sidstnævnte problem i 800 x 600, altså
at der er scrollbar, men at alt indholdet ikke
kan ses.

Se her:

http://www.friserverplads.dk/castro/website/index.html

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Julie Thomsen

Dato : 14-09-02 18:20

Jeg har selv løst problemet. Det var blot heigth på iframen der
skulle være lavere.
Nu er der til gengæld det problem at der er en scrollbar når
indholdet til knappen "menu" er hentet (ikke nødvendigt med en
scrollbar der). Jeg har prøvet at skrive
overflow-x: auto; - men det virker ikke?

Se stadigvæk her:

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 14-09-02 19:28

Julie Thomsen <julle.thomsen@mail.dk> wrote in news:alvr42$74b$1
@sunsite.dk:

> Nu er der til gengæld det problem at der er en scrollbar når
> indholdet til knappen "menu" er hentet (ikke nødvendigt med en
> scrollbar der). Jeg har prøvet at skrive
> overflow-x: auto; - men det virker ikke?

Prøv med overflow-x:hidden;

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Julie Thomsen

Dato : 15-09-02 12:17

hverken overflow hidden ell. auto virker. Nogen der kan
hjælpe?