SV400
Fra : BoS

Dato : 14-09-02 10:38

Hej NG

Jeg så de nye billeder af 2003 modellen af SV650'eren,
< news:3d81a835$0$175$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk > og prøvede derfor at
finde flere inde på Suzukis japanske website. Det er ret svært når man ikke
kan japansk, men alligevel fandt jeg noget, der minder om den. En SV400!

http://www1.suzuki.co.jp/motor/sv400s/index.html

Den kunne da være perfekt til det danske marked, hvis den blev droslet lidt
sikkert når man tænker på de danske regler for alder og HK.

Specs: 39kW(53PS)/10,500rpm

Bare en tanke...

Mvh Bo
VTR

Fra : Steen Schmidt

Dato : 14-09-02 13:06

> Det er ret svært når man ikke
> kan japansk, men alligevel fandt jeg noget, der minder om den. En SV400!
>
> http://www1.suzuki.co.jp/motor/sv400s/index.html

Jesp - SV400(S) kom på det Japanske marked smatidig med SV650(S)'eren.

> Den kunne da være perfekt til det danske marked, hvis den blev droslet
lidt
> sikkert når man tænker på de danske regler for alder og HK.

Tjaa, Japanerne laver vist de fleste af deres maskiner i 400cc også, men de
kommer ikke til Danmark, qua den relativt høje pris. SV400 ville
sandsynligvis kun være 5-10 kkr billigere end 650'eren i Danmark, så der
ville nok ikke blive solgt ret mange af dem (især ikke når 650'eren også kan
drosles til lille kort .

Mvh
Steen

Fra : BoS

Dato : 14-09-02 16:02

> [...]
> sandsynligvis kun være 5-10 kkr billigere end 650'eren i Danmark, så der
> ville nok ikke blive solgt ret mange af dem (især ikke når 650'eren også

Ja, så er der jo ikke meget idé i det mere...
Apropos "små maskiner" så tror jeg ikke engang japanerne kan købe ex.en
gsxr1000 eller en Hayabusa. De står i hvert fald ikke på deres modelprogram.
Men igen: Jeg fulgte ikke rigtig med i japansk timerne i folkeskolen
http://www1.suzuki.co.jp/motor/road-sports/road.html

De er sgu mærkelige, de japanere... Det svarer lidt til, at B&O kun solgte
14" fjernsyn i Danmark

mvh Bo

Fra : Moller

Dato : 14-09-02 20:13

> [...]
modelprogram.
> Men igen: Jeg fulgte ikke rigtig med i japansk timerne i folkeskolen

Der var en udsendelse i går omkring MC folket, og der kom de forbi
Japan, hvor at det helt hotte inde for Motorcykler var en TW200, fordi den
havde folk råd til at købe, og man havde directe butikker kun med ombygnings
dele til lige denne yamaha maskine :)

VH
Lars Molnit

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-09-02 12:50

http://world.altavista.com er din ven!

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506

Fra : Jan Vagle

Dato : 14-09-02 19:27

BoS wrote:

> [...]
> kan japansk, men alligevel fandt jeg noget, der minder om den. En SV400!

En sød machine. Men er der noen der ved om dette er en 'nedforet' SV650 eller
om det er en mindre/lettere motor/cykel-modell ?

--
Jan Vagle
.............................oOo

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 14-09-02 22:03

"Jan Vagle" <bones.REMOVE@broadpark.no> skrev i en meddelelse
BoS wrote:

> [...]
>
> http://www1.suzuki.co.jp/motor/sv400s/index.html

En sød machine. Men er der noen der ved om dette er en 'nedforet' SV650

nu er det jo en suzuki... aå en nedforet maskine er 99% sikker, og deraf nok
også sandheden omkring michael´s udsagn om prisen..

Sådan var det jo også med RF400/600/900, der det kun en smule undervogn og
bremser der adskiller dem..

-
Morten >Dahl

Fra : Dan Eckberg

Dato : 15-09-02 00:39

Heh hehe...

Undskyld mig, men er jeg den eneste der syntes at 2003-modellen er helt ude
i skoven ?

Et mystisk stel der ligner en blanding af rør og pladestel og så en
Bandit-lignende kåbe ?
Bagenden er også alt for kantet efter min mening, de er skøre de japanere

Udstødningen har så vidt jeg kan se heller ikke den skrå/vinklede afslutning
mere, så den ligner i mine øjne mere noget fra en kakkelovn end en
udstødning ;)

Det havde dog den positive effekt at jeg blev endnu gladere for min
nuværende SV650S (2002), det er sq en skøn maskine

MVH,
Dan, - som har brækket benet og derfor ikke kan nyde sin SV for tiden... øv
øv øv !

PS: Kør lige et par ekstra km derude for min skyld

Fra : Dan Eckberg

Dato : 15-09-02 00:40

....Men SV400'eren er cool nok !

I sær med den der lidt gixxer-agtige styling den har på billederne =o)

(håber ikke jeg fornærmede nogen der ;))

Fra : Armand

Dato : 15-09-02 13:18

BoS <elskak@hotmail.com> skrev i en news:alv00u$o9j$1@sunsite.dk...

> [...]
blev
> droslet lidt sikkert når man tænker på de danske regler for alder og

Om man skal drosle 70 eller 53 HK til 34 er da ét fedt.
Tyskernes 50HK forsikringsgrænse, kunne derimod gøre den attraktiv
dernede :-/

--
Armand.