OT: Hvor mange newsgruppe...etc... ;o)
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-09-02 09:21

Spørgsmål: Hvor mange newsgruppedeltagere skal der til at skifte en pære?

Svar: 1343

1 som skifter pæren og skriver til listen om at den er blevet udskiftet,
14 som deler lignende erfaringer med at skifte pærer og fortæller på hvilke
andre måder man kunne have skiftet pæren,

7 der advarer imod hvor farligt det er at skifte pærer uden hjælp af en
fagmand,

27 der påpeger stave-og grammatikfejl i tidligere indlæg,

53 der skælder dem ud som har påpeget stave- og grammatikfejlene,

41 som retter stavefej og grammatiske fejl hos dem der har påpeget
stavefejlene,

6 der klager over at nogen har skrevet "pærre" i stedet for "pære",

6 som hævder at det ikke spiller nogen rolle hvordan man skriver, eftersom
man forstår hvad der menes selv om der står "pærre",

156 der skriver til list admin angående pæredebatten og om hvor upassende
den er i denne gruppe,

109 der sender indlæg om at denne gruppe ikke handler om pærer og at
debatten burde flyttes til gruppen "pærer",

203 som kræver at alle indlæg om pærer til grammatiklisten, stavningslisten
og illuminatilisten bør filtreres bort og at de som sender disse indlæg bør
sparkes af listen af list admin.

111 som forsvarer indlæggene med at vi alle bruger pærer og at indlæg om
pærer derfor vist er relevant for denne gruppe,

306 som debatterer om hvilken metode der er den bedste at bruge til at
skifte pærer med, hvor man køber de bedste pærer, hvilke mærker der er bedst
og hvilke mærker der er dårligst,

27 der sender URL ind hvor folk kan se eksempler på de forskellige pærer,

14 som skriver at de forskellige URLs er forkerte og sender de rette i
stedet,

3 som skriver at de igennem pæredebatten har fundet links som er relevante
for gruppen, og at diskussionen derfor vist da hører hjemme her,

33 som citerer samtlige indlæg op til dato, inklusive brevhoveder
og -fødder, og siden tilføjer "- også jeg!",

12 som skriver at de tænker på at holde op med at abonnere eftersom de ikke
gik med i gruppen for at debattere pærer,

19 som citerer alle "- også jeg!"-indlæggene inklusive brevhoveder
og -fødder, og slutter af med "- og mig!",

4 der foreslår at alle som skriver indlæg om pærer først bør læse FAQ'en
igennem,

44 der undrer sig over hvad en FAQ er for noget,

4 som siger "har vi ikke været gennem dette på Usenet for nylig?" og

143 som spørger: "Hvad er Usenet?"
---
Sakset fra Dk.snak.vittigheder og oversat fra svensk af mig.
Den findes vist allerede på dansk...et eller andet sted...

God weekend allesammen. Hygge fra Aragorn_dk
---

Fra : Hans Olsen

Dato : 14-09-02 09:50

JA - OG GUD HVOR DEN PASSER I DENNE GRUPPE
mvh
HO

Fra : Michael Kristensen

Dato : 14-09-02 10:28

> JA - OG GUD HVOR DEN PASSER I DENNE GRUPPE

Det syntes jeg ikke.
I forhold til mange andre grupper er det meget sjældent at folk går efter
spilleren frem for bolden. 99.99% af brugere i denne gruppe er venlige og
hjælpsomme mennesker.

mvh - Michael Kristensen (sv650s)

Fra : Hans Olsen

Dato : 15-09-02 20:35

Hej
det var nu ikke sådan ment, men gud alle de svar, på alt mulig en tråd
pludselig
kan afstedkomme.
MVH
Hans Olsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-09-02 10:32

"Hans Olsen" <ho@vejen-net.dk(fjernes)> skrev i en meddelelse
> JA - OG GUD HVOR DEN PASSER I DENNE >GRUPPE

det er jeg ikke enig i.
Som Michael også skriver, synes jeg at folk er hjælpsomme og venlige, og
tonen bliver holdt på en pænt niveau.
Folk sviner ikke andre til og "råber" ikke.
Jeg har fået meget ud af at læse denne gruppe mht vedligeholdelse af min
cykel.

Så der mener jeg ikke du har ret.

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96

Fra : Sporty

Dato : 14-09-02 09:57

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-09-02 10:27

"Sporty" <aaby-taxi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>...øhe...hvad skrev du egentlig?
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Claus Rolsted

Dato : 16-09-02 15:09

--
mvh. Claus Rolsted - motorcyklist uden motorcykel
Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.