Javamenu i FP´s shared borders ?
Fra : Anders

Dato : 14-09-02 01:02

Kan nogen her hjælp, jeg har søgt i alle dk grupper uden at finde noget.

Kan det overhovedet lade sig gøre at sætte en javamenu i Frontpage´s shared
borders og få den til at virke på alle sider. Jeg har eksperimenteret med
denne simple menu:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/topnavbar.htm

...og indsat den i den _borders\top.htm og den kan ses når top.htm browses
men der kommer enten intet frem eller der kommer javascriptfejl på alle de
øvrige sider. *.js filerne har jeg lagt i \_borders

Jeg skal egentligt bruge en mere sej menu fra Sothink og her går det
rigtigt galt selvom der er Frontpage Plug-In med til programmet. Firmaet
skriver noget Q/A her:
http://www.sothink.com/kb/Answer.pl?faq_id=87

jeg har både forsøgt med et komponenten "Include page" hvor jeg har
oprettet en "menubody.js" som inkluderes i top.htm og forsøgt at følge
forklaringen iøvrigt. Men kan det lade sig gøre i shared borders i
Frontpage ?

Hvad mener I andre iøvrigt om brug af javamenuer ?
Er det bedre med knapper formatteret med CSS ?
Desværre er navigationsbar mulighederne i FP meget dårlige til store sites
da man helt mister overblikket.

Nogen forslag til en fed måde at lave menuer på og hvor menuen kan
opdateres fra et enkelt sted uden at skulle ændre i hundredevis af sider
hver gang ?

På forhånd tak
MVH